Gravatar

#9161 Takfornu 14 år siden

# 9160 Den er også svær at komme efter/følge op på :)

Har fundet Election 1 og 2 frem til i aften, så det skal nok blive et godt gensyn :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9162 Neranders 14 år siden

Har lige været inde og se Priest. Anmeldelse følger senere.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9163 IK 14 år siden

Neranders (9162) skrev:
Har lige været inde og se Priest. Anmeldelse følger senere.

Jeg gætter på 2/6. :)
Gravatar

#9164 Neranders 14 år siden

Der var god trafik på de sociale medier i aftes, hvilket forsinkede anmeldelsen lidt. Men her den, igen på min blog. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9165 Babo Rises 14 år siden

Bruce; lyder godt mht hans nye film. Jeg er klar. Kommer der ikke US remake af chaser?
Gravatar

#9166 Bruce 14 år siden

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9167 Babo Rises 14 år siden

Jeg er på hvis fincher laver den, ellers er det ret svært at se hvem der kan gøre det.
Gravatar

#9168 Bruce 14 år siden

Jeg vil tro, en mand som Tony Gilroy ville kunne flikke den sammen, ja endog Haggis med Next Three Days in mente, eller også kunne den originale instruktør gentage hvervet. Men den burde blot blive vist med undertekster :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9169 Babo Rises 14 år siden

Kompetente navne, og de er også folk jeg har respekt for. Dog tror jeg fincher er foretrukken hvad stemning angår. Han vil ku genskabe det dystre univers samt en usympatisk hovedrolle. Leo ville være perfekt.
Gravatar

#9170 Sweetiebellefan 14 år siden

A Nightmare on Elm Street (2010)

Sidste sommer genopstod Freddy Krueger, og selvom filmen fik blandet modtagelse er det ikke en af de værste gysere.

Nogen unge folk har livagtige mareridt, og desværre er Freddy ikke så nem at slå ihjel.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: