Gravatar

#9151 Babo Rises 14 år siden

BN

Jeg har da SPOILERS med i mit indlæg #9149? Det ER hele indlægget :)

Vedr. The Fugitive, ja så er jeg også enig. Det er også filmen, som småt begyndte at pege mod en anden retning.
Gravatar

#9152 BN 14 år siden

Babo Rises (9151) skrev:
Jeg har da SPOILERS med i mit indlæg #9149? Det ER hele indlægget :)

Nåda. Jeg har vist åbnet din spoiler-tekst, citeret fra den og så glemt alt om, at hele teksten VAR lavet i en spoiler-ramme. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9153 BN 14 år siden

BN (9140) skrev:
6/6

Fixed!

Her efter andet gennemsyn af 'the Next Three Days' kan jeg kun sige, at jeg bare elsker den film. Det er sådan man skruer en god spændingsfilm med interessante karakterer sammen.

En anden ting, jeg også godt kan lide ved den, er at
Russell Crowe på et tidspunkt også møder moralsk modstand fra sin kones side, da hun tydeligvis forsøger at støde ham helt fra sig pga. smerten over deres mangeårige og tilsyneladende VARIGE adskillelse. Plus at de har et skænderi af den bitre, skarpe slags, som nok de fleste ægtepar har prøvet på et eller andet tidspunkt.
Dette er også medvirkende til, at filmen ikke føles som en historie om helte/filmfigurer, men ægte mennesker.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9154 Bobby Singer 14 år siden

The Sopranos - Sæson 4

Efter tre fremragende sæsoner daler niveauet en smule i denne fjerde omgang, af hvad der ellers har været noget at allerbedste inden for tv-drama. Ikke fordi sæsonen er specielt dårlig eller noget, men den er bare knap så skarpt fortalt eller fokuseret, som de tidligere årgange. Igen når en serie konstant har holdt så høj en standard, som denne her har, så måtte der jo komme et middelmådigt afsnit eller to før eller siden. Egentlig er afsnittene ikke decideret dårlige, men de stikker netop så meget ud grundet resten af seriens niveau. Men selv når den ikke er helt oppe og ringe er "The Sopranos" stadig mildt underholdende og det er bestemt mere, end man kan sige om de fleste serier.

8/10
Idjit
Gravatar

#9155 Babo Rises 14 år siden

Hun forsøger også at begå selvmord et par gange, hvilket også er med til at gøre oplevelsen mere intens rent psykologisk.

Godt at du fandt den endnu bedre.
Gravatar

#9156 misuma 14 år siden

Troldjægeren - Fandt den overraskende underholdende og med en cgi som var til at holde ud...modsat hvad jeg så i Monsters.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9157 Babo Rises 14 år siden

The Chaser

Sublim sydkoreansk seriemorder-thriller, med en stemning der læner sig op ad film som Se7en og endda til en vis grad Blade Runner (det indtryk fik jeg). Den er virkelig trøstesløs i sin stemning med konstant mørke og regn. Den er også grum i sin skildrig af mordene, så det er ikke en film for sarte sjæle. Hovedrollen forekommer også som en eller anden småpsykopatisk fange (han var nu en ex-cop) der gerne udøver vold for at nå målet. Bestemt ikke en charmerende skildring, men det klæder nu altsammen denne film, som virkelig rammer en dyster tone, som gør filmen helvedes intens. Den har dog heldigvis (sine steder) lidt galgenhumor, som fungerer rigtig godt. Men overordnet en ubehagelig og brutal krimi.

8/10
Gravatar

#9158 Bruce 14 år siden

#9157 Hans nyeste film [url= Yellow Sea[/url] med samme to hovedrolle indehavere, blot byttet good/bad guy :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9159 Takfornu 14 år siden

# 9158 Spændende :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9160 Bruce 14 år siden

#9157 Og fedt du kunne lide den!

#9159 Ja skulle dog ikke være så stor en succes som Chaser. Efter sigende bliver den noget omstændelig til sidst, men han er en spændende instruktør. Chaser er en klasse thriller.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: