Gravatar

#9261 Bruce 14 år siden

#9260 Kunne ikke være mere enig ;) Det eneste jeg godt kunne have undværet i filmen var

Scenen hvor kriminalkommissæren sidder på hug på gerningsstedet og visualiserer mordet for sig og vi ser ringen.

Det er en af den slags scener som et amerikansk publikum bare MÅ have, for at være helt sikre på, at konen var uskyldig.

Det ville have været langt mere effektivt, at vi forblev tvivlende herom og derved fortsat var i "John" situation. Det er slet ikke interessant, om hun er skyldig eller ej.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9262 BN 14 år siden

Bruce (9261) skrev:
#9260 Kunne ikke være mere enig ;) Det eneste jeg godt kunne have undværet i filmen var

Scenen hvor kriminalkommissæren sidder på hug på gerningsstedet og visualiserer mordet for sig og vi ser ringen.

Det er en af den slags scener som et amerikansk publikum bare MÅ have, for at være helt sikre på, at konen var uskyldig.

Det ville have været langt mere effektivt, at vi forblev tvivlende herom og derved fortsat var i "John" situation. Det er slet ikke interessant, om hun er skyldig eller ej.

Jeg fandt heller ikke denne scene nødvendig, men den generede mig nu ikke på nogen måde. Scenen gjorde ikke nogen forskel for mig, for jeg tvivlede ikke på hende efter den scene,
hvor hun "tilstår". Hendes "tilståelse" af mordet overfor sin mand skreg nemlig langt væk af et forsøg på at fremprovokere det endelige brud mellem dem; et brud som hun alligevel regnede med var uundgåeligt, da hun kun havde et livsvarigt fængselsophold at se frem til. Hun gav ham en chance for at komme videre med sit liv, UDEN hende. Og hun kunne ikke klare at se ham mere på besøg i fængslet, da hun alligevel ikke kunne være sammen med ham mere.
Og ligeledes var hendes overraskelse over
at finde blodpletten på frakken og over at politiet dukkede op, 100 procent ægte. Hun stod hvor manden ikke kunne se hende, da hun opdagede blodpletten, så der var ikke nogen at spille skuespil for.
,
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9263 Bruce 14 år siden

#9262 Så meget desto mere unødvendigt med scenen ... synes jeg :) Haggis har forbedret sit håndværk kraftigt, men han har lige en tendens med at skære for meget ud i pap.

Jeg ville gerne se Trier lave 5 benspænd for ham i en genindspilning af Crash :)
Gravatar

#9264 BN 14 år siden

Bruce (9263) skrev:
Jeg ville gerne se Trier lave 5 benspænd for ham i en genindspilning af Crash :)

hehe

Mon i øvrigt ikke slutningen på 'Melancholia' kan opsummeres med ét eneste ord? CRASH
Gravatar

#9265 Bruce 14 år siden

#9264 Det vil tiden vise :) Måske Kiefer Sutherland står og råber "dansk jävlar" :)
Gravatar

#9266 BN 14 år siden

;-)
Gravatar

#9267 Åkepool 14 år siden

BN (9264) skrev:
Mon i øvrigt ikke slutningen på 'Melancholia' kan opsummeres med ét eneste ord? CRASH

Det er vist, så vidt jeg ved starten.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9268 BN 14 år siden

Åkepool (9267) skrev:
Det er vist, så vidt jeg ved starten.

Aha?
Gravatar

#9269 Babo Rises 14 år siden

BN; vil nok heller ikke kalde filmen for en decideret actionfilm, men den har nogle få scener af action, men ikke mere. Originalen skulle være endnu mere et drama.
Gravatar

#9270 Batsy 14 år siden

Star wars revenge of the sith

Jeg har aldrig blevet ramt så hårdt af en film siden Lord of the rings, Return of the King. Scenen, hvor Obi wan siger at Anakin har sluttet sig til den mørke side var så gruefuldt, og John Williams musik var så fantastisk i den scene.

Den bedste star wars film, sammen med the Empire strikes back, John williams musik gjorde den her film bare meget bedre og har lyst til at give den 6 stjerner ud af 6.

Forstår ikke hadet til Hayden, syndes han var fremragende især de sidste afgørende øjeblikke var han perfekt, resten gør det os fantatisk og føler mig revet med igenmen hele filmen og for gåsehud når Darth Vader ånder sit første åndedræt inde i hans maske.

6/6
Jeg mener det skam seriøst!

Snakker om det her soundtrack, om 2:17 starter det jeg virkelig elsker ved det nummer så satans rørende og fangende

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: