Gravatar

#9281 JannikAnd 14 år siden

Sæson 4 opper sig omkring halvvejs med et niveau, der endda overgår første sæson. Hvis sæsonen havde været så intens fra start, havde det uden tvivl været seriens bedste.

Keep on!
Gravatar

#9282 elwood 14 år siden

Bare se frem til John Lithgow! (eller hvo'en det lige staves)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9283 Kruse 14 år siden

Babo Rises (9280) skrev:
Elsker ellers serien.

Samme her. Og derfor skuffer starten af sæson 4 meget.

JannikAnd (9281) skrev:
Sæson 4 opper sig omkring halvvejs med et niveau, der endda overgår første sæson. Hvis sæsonen havde været så intens fra start, havde det uden tvivl været seriens bedste.

Keep on!

Overgår sæson 1?! Damn...Det har jeg næsten svært ved at tro på, men i så fald glæder mig meget til det. Jeg håber at du har ret :)

elwood (9282) skrev:
Bare se frem til John Lithgow! (eller hvo'en det lige staves)

Han er skam en smule med i alle de tre første afsnit, og han er bestemt en fornøjelse. Jeg glæder mig til at se mere til ham i løbet af sæsonen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9284 elwood 14 år siden

Var ikke lige med på hvilken sæson du var i gang med 8-)

Men oh ja han er med...

Personligt gik hende kvinden mig mest på som blev introduceret i sæson 2, hun var godt nok irreternene synes jeg.
Gravatar

#9285 Collateral 14 år siden

Var til forpremiere på "Pirates of the Carribbean: On Stranger Tides" her til aften, og det var en rigtig god oplevelse. Biografen gjorde lidt ekstra ud af det, og skabte et lille event, hvilket var hyggeligt, og filmen var alt det jeg gerne ville have den skulle være. Mindre cgi, mere dialog og et næsten helt nyt cast, med enkelte gengangere. Depps Captain Sparrow var lykkeligvis blevet skåret en smule back to basics, med mindre slapstick, og mere dialog. Ian McShane og Penelope Cruz er de vigtigste nykommere på besætnigen, og gør det, særligt for førstnævntes vedkommende, absolut fornemt. McShane er simpelthen en fornøjelse at være i selskab med. Det var i øvrigt også den tilbagevendende Barbossa/Geoffrey Rush, som var morsom som aldrig før i denne film, omend måske en tand fjollet.

Jeg havde en god aften, med en god film, der bestemt vil være et gensyn værd når den dukker op på BD.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9286 Michael Andersen 14 år siden

Det er rigtig at sæson 4 lige skal i gang, men når Hall og Lithgow begynder at krydse instrumenter er det en ren fryd at overvære :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9287 wimmie 14 år siden

Sæson 4 af Dexter var helt fantastisk - næsten på højde med sæson 1 :)

Indtil videre må rækkefølgen være:
1
4
3
2

Er enig med Elwood i at hende kvinden (Lila?) fra sæson 2 var ret irriterende; egentlig en fed karakter, men ved ikke lige hvad det var der gjorde at hun var træls...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9288 Batsy 14 år siden

9278, den scene syndes jeg så ikke er tåkrummende overhovedet

den her scene er tåkrummende, Syndes egentlig Mark Hamil er værre end Hayden, jeg syndes Mark er mindre troværdig og Anakin kan da i det mindste vise hans sorg meget mere end Mark. Syndes hans sorg over Obi wan var utroværdig på mange punkter.

Men thats just me. 8P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9289 IK 14 år siden

Batsy (9288) skrev:
den scene syndes jeg så ikke er tåkrummende overhovedet

Jeg er heller ikke så utilfreds med den scene som del del andre, men ved at mange er. Hvorfor tror du klippet er så attraktivt? En bruger fra YouTube skrev:

" The movie broke my fucking childhood". Meget morsomt synes jeg. ;-)
Gravatar

#9290 elwood 14 år siden

Spoiler sæson 2 af Dexter

Der er især noget ved hele scenen med Doakes ude i den der hytte/fængsel, hvor Dexter har ham, da hun så kommer derud, ja ok hun beundrer Dexter da hun finder ud af hvem han er, og tiltrækkes af det, men jeg købte bare ikke hel hendes handling mod Doakes, den virkede for mig lidt for pludselig.

Og så hele hendes måde og spille den her rolle som kvinden der ved, hvad hun vil ha og nok skal få det koste hvad det vil, den rolle spiller hun bare for mig ja ret underlig I don't buy it.

Oh well the Bitch got what she deserved in the end, selv om det mere virkede som en ting de sagtens ku ha undladt, det virkede mere som en publikum screening, hvor de har sagt, "jamen nej hun skal ikke slippe godt fra det, lav det om"

Det er lige min udlægning af det, den her type rolle kræver en del af personen synes jeg, og hun klare det ikke alt for godt efter min mening.

Sharon Stone i Iskoldt begær ku hun lærer en del af, på nogle punkter, vil jeg mene.

Hende her fremstå blot som en sindsyg Dexter groupie.

Skriv ny kommentar: