Angående Wim Wenders så har jeg lagt mærke til at DR K har sendt en del af hans film, de sidste par uger. Jeg mener "Paris, Texas" var i blandt, men er ikke helt sikker da jeg aldrig ser film på nogle af TV kanalerne.
#9483 Det er der flere årsager til. For det første kan jeg godt lide selv at bestemme tidspunktet for hvornår jeg ønsker at se en given film. Dernæst, når der endelig kommer en god film på TV (hvilket DR K er ved at de bedste til at gøre), så er jeg enten ikke lige i stemning til at se den givne film, har andre ting der skal laves etc.
Og så er der hele aspektet med reklamer, hvilket der så heldigvis ikke er på DR K.
Og for lige at tage serier med, så er "problemet" endnu større der, i og med at man skal sidde der på bestemte tidspunkter hver eneste uge, og det er jeg ikke særlig god til at huske.
#9483 Det er der flere årsager til. For det første kan jeg godt lide selv at bestemme tidspunktet for hvornår jeg ønsker at se en given film. Dernæst, når der endelig kommer en god film på TV (hvilket DR K er ved at de bedste til at gøre), så er jeg enten ikke lige i stemning til at se den givne film, har andre ting der skal laves etc.
Fair nok men mange af filmene bliver vist 3-4 gange. :)
Og så er der hele aspektet med reklamer, hvilket der så heldigvis ikke er på DR K.
Og for lige at tage serier med, så er "problemet" endnu større der, i og med at man skal sidde der på bestemte tidspunkter hver eneste uge, og det er jeg ikke særlig god til at huske.
Enig! Vi valgste TV-kanaler fra da vi boede i lejlighed for 4-5 år siden, da vi ikke gad at betale for dem, og vi fandt snart ud af at vi ikke savnede det... Siden da har vi ikke brugt det på trods at at vi købte en lille stueantenne for et par år siden, så vores nytårsgæster kunne se Dronningens Nytårstale ;) Kan meget bedre lide selv at vælge hvad jeg vil se, og med knap 750 film og serier er der lidt at vælge imellem.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Vil det sige, at I køber samtlige film, I gerne vil se derhjemme, på dvd? Eller benytter I VOD-tjenester?
Køber dem, ser dem i bio eller en sjælden gang lejer en stak i BB - dog næsten aldrig efter at vi flyttede på landet; så er det som regel noget med 5 favoritter i 5 døgn eller sådan noget. Lige for tiden ser jeg ikke så mange nye, men køber mange ældre film billigt fra Amazon eller i BBBB Og så har jeg en kollega som er lige så filmnørdet som jeg - han køber oftere de nyeste film på bluray, så vi låner af hinanden :D
Bruger aldrig VOD-tjenester.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#9481 Chili bom bom 14 år siden
#9482 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden
#9483 Highland Park 14 år siden
Dem har jeg stadig til gode.
Helt enig - umiddelbart ikke en film jeg har lyst til at gense. Mange af Wenders film er pudsige, kalveknæede størrelser - på godt og ondt.
#9482: Jo, den er skam god nok. De viste "Paris, Texas", "Der Stand der Dinge", "Der Himmel über Berlin" og "Der amerikanische Freund". :)
Hvorfor ser du slet ikke film i tv?
#9484 evermind 14 år siden
Hey, dét havde jeg ikke set komme - så vidt jeg husker, er den trods alt en zombiefilm - men cool! :)
Enig, var heller ikke så vild med 2'eren, som jeg husker det.
#9485 lyspunkt 14 år siden
Hold nu op. John Ratzenberger er da med i rollen som Bill med et fede visitkort "Elektriker og eventyrer"
#9486 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden
#9487 Highland Park 14 år siden
#9488 wimmie 14 år siden
Enig! Vi valgste TV-kanaler fra da vi boede i lejlighed for 4-5 år siden, da vi ikke gad at betale for dem, og vi fandt snart ud af at vi ikke savnede det... Siden da har vi ikke brugt det på trods at at vi købte en lille stueantenne for et par år siden, så vores nytårsgæster kunne se Dronningens Nytårstale ;)
Kan meget bedre lide selv at vælge hvad jeg vil se, og med knap 750 film og serier er der lidt at vælge imellem.
#9489 Highland Park 14 år siden
#9490 wimmie 14 år siden
Køber dem, ser dem i bio eller en sjælden gang lejer en stak i BB - dog næsten aldrig efter at vi flyttede på landet; så er det som regel noget med 5 favoritter i 5 døgn eller sådan noget.
Lige for tiden ser jeg ikke så mange nye, men køber mange ældre film billigt fra Amazon eller i BBBB
Og så har jeg en kollega som er lige så filmnørdet som jeg - han køber oftere de nyeste film på bluray, så vi låner af hinanden :D
Bruger aldrig VOD-tjenester.