Har netop set True Grit, og må sige jeg er en smule skuffet og temmelig forvirret. Er det meningen den skal være sjov? Ikke ha-ha falde på halen morsom, men alt dialog virker clever. Det er afgjort ikke en "hård" film som jeg havde forventet, men en slags overfladisk, delvis thju-bang western.
Hailee Steinfeld er uden tvivl filmens stjerne, og hun gør det absolut formidabelt, men det er især hendes dialog som virker meget clever, og som giver filmen dette lidt underlige, useriøse skær.
Slutningen
er fjollet og meget forceret e.g. de ønskede en konfrontation mellem Mattie og Chaney, og stå pokker i hvordan deres karakterer burde havde ageret. Slangebidet og den vilde hestetur tilbage har jeg ikke meget tilovers for (og det ugennemtænkt e.g. hvis man er i så vild galop, så tager man endnu en hest med så man kan skifte når krikken ikke kan mere.)
#9621 Bruce 14 år siden
#9622 dyg 14 år siden
Senere i dag er altså nu!
#9623 BN 14 år siden
Det må siges at være et hul i din kulturelle udvikling!
#9624 IK 14 år siden
#9625 Babo Rises 14 år siden
#9626 loki 14 år siden
Har netop set True Grit, og må sige jeg er en smule skuffet og temmelig forvirret. Er det meningen den skal være sjov? Ikke ha-ha falde på halen morsom, men alt dialog virker clever. Det er afgjort ikke en "hård" film som jeg havde forventet, men en slags overfladisk, delvis thju-bang western.
Hailee Steinfeld er uden tvivl filmens stjerne, og hun gør det absolut formidabelt, men det er især hendes dialog som virker meget clever, og som giver filmen dette lidt underlige, useriøse skær.
Slutningen
Mattie og Chaney, og stå pokker i hvordan deres karakterer burde havde ageret. Slangebidet og den vilde hestetur tilbage har jeg ikke meget tilovers for (og det ugennemtænkt e.g. hvis man er i så vild galop, så tager man endnu en hest med så man kan skifte når krikken ikke kan mere.)
6/10
#9627 loki 14 år siden
#9628 BN 14 år siden
Hvilken udmelding? IK's indlæg? Eller det at man finder 'The Departed' under middel?
#9629 Babo Rises 14 år siden
#9630 Bruce 14 år siden