Ok hvis der skal snakkes mere omkring den her film, vil i så ikke bruge spoiler markering eller skrive i tråden, jeg "tør" ikke læse den her tråd, spoiler eller ej, fordi i er i gang med og diskutere hvad der er plottwist og god vs. ond slutning i film, nok mest den her i lige har set.
Hørt!
Brug spoiler-tags og diskuter filmen i dens egen tråd, tak.
Dr. Jones gør det igen, dog ikke helt på højde med "Moon". Men denne gang med lidt flere forskellige skuespillere :P, fænomonalt spillet af gyldenkål samt hans 2 kvindelige counterparts.
Dr. Jones gør det igen, dog ikke helt på højde med "Moon". Men denne gang med lidt flere forskellige skuespillere :P, fænomonalt spillet af gyldenkål samt hans 2 kvindelige counterparts.
[i]8/10
Ikke helt enig. Ender på 7/10. Ville dog gerne have set den på et lidt større lærred end sal 6.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#9841 Skeloboy 14 år siden
#9842 Highland Park 14 år siden
Brug spoiler-tags og diskuter filmen i dens egen tråd, tak.
#9843 loki 14 år siden
Jeg overvejede at slutte indlæget af med "...måske jeg bare skulle gense bourne-trilogien" heh ;)
#9844 chronaden 14 år siden
[i]8/10
#9845 Steffan Rasmussen 14 år siden
Ikke helt enig. Ender på 7/10. Ville dog gerne have set den på et lidt større lærred end sal 6.
#9846 chronaden 14 år siden
#9847 Steffan Rasmussen 14 år siden
Så lange er mine ben ikke. Sad på række 4.
Var overrasket over hvor mange af biografgængerne der var piger. Det må være Jake Gyllenhaal fremfor historien der trak.
#9848 Babo Rises 14 år siden
#9849 Steffan Rasmussen 14 år siden
Vil ikke sige for meget ... Bare gå i biffen og se den. :-)
#9850 chronaden 14 år siden
Indeed, men slår stadig NarniaBæver's! :P