Gravatar

#9881 Åkepool 14 år siden

Har set "X-Men: First Class" her til aften i Imperial og det var en ren fornøjelse.

Godt skuespil, især fra de to bærende kræfter, gode effekter og en god historie.

8/10
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9882 Skeloboy 14 år siden

The Tree of Life, 2011

10½/10

Ved ikke helt, hvad jeg skal sige...andet end jeg aldrig nogensinde har set noget bedre eller noget lignende. Den er i en skala helt for sig selv, og den springer rammerne for, hvad en film kan indeholde. Som jeg har skrevet på FB:
Er lamslået, benovet, paf, overvældet og beæret over at have overværet den måske bedste film nogensinde! Se Tree of Life! Det bliver ikke større
Gravatar

#9883 Bruce 14 år siden

Skeloboy (9882) skrev:
Se Tree of Life! Det bliver ikke større

Det er også et gammelt træ!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9884 loki 14 år siden

Trust 2010
http://www.imdb.com/title/tt1529572/

Heh... den skal nok vinder psykologiroserne for mest følelseskorrekte overdramatisering i nyere tid; uhhh ihhh åhhh hvor ER det vel nok synd og JA! sådan havde jeg fandme også reageret! og jeg ska' gi' dig...

Det mest interessant er faktisk omverdenens reaktion og hvorledes tingene bliver kørt laaaangt ud af propotion... bevares, man skal naturligvis ikke forklejne det som skete, men hvis man nu lige havde hakket bremserne i og analyseret situationen en ekstra gang, så kunne alle parter nok lettere komme videre med deres liv. Men jeg forventer absolut at publikumreaktionen bliver nøjagtig lige så overgearet, for HER er da noget vi ALLE kan være enige om!!!!!. Disse MONSTRE er overalt!!! Jag dem!!! Mere overvågning!! Flere registre!!!

Suk...

Jeg har det lidt således: en rose bliver voldsomt nedtrampet og alle beboerne i opgangen står i kø for at udtrykke deres episke overstrømmende følelser ---- og samtidig bliver skoven, åen og marken på modsat side jævnet med jorden for at gøre plads en motorvej, but who the fuck cares about that!? Tosset analogi, but there you go.

Jeg er muligvis for kynisk til den her slags film :o)
www.peakoil.dk
Gravatar

#9885 loki 14 år siden

The Adjustment Bureau 2011
http://www.imdb.com/title/tt1385826/

Selvom Matt gør det udmærket, så virker han lidt ude af plads i hvad der mere eller mindre må kaldes en kærlighedshistorie. Og hvad er det med ham og "David"...

Filmen er da finurlig, men bliver aldrig rigtig spændende, og hele valideringen af det amerikanske valgsystem kan man godt være foruden.

Og hele konceptet med The Chairman og hans Case Workers (lolol) er en underlig størrelse at forholde sig til. Personligt fandt jeg det fjollet og pudsigt, men måske andre bedre kan lide det.

2/6 - 3/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#9886 DarkLight 14 år siden

Hanna

Jeg kan ikke andet end være en smule sur over det kæmpe potentiale som er spildt i denne film. Grundtanken, som er god, drukner i stemningsbilleder, gemme og løbebilleder, og den ender aldrig som jeg gerne vil have.

Skuffet.

2 / 6.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9887 loki 14 år siden

Yeps, tror vi er meget enige.
www.peakoil.dk
Gravatar

#9888 McPeter 14 år siden

Skuffende - så traileren til Hanna den anden dag og syntes faktisk den så ganske lovende ud. :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#9889 HonoDelLoce 14 år siden

Nåh, da kæresten hev et 10-tal hjem i går (det betyder vidst nok halv and blå på den gamle skala..............) tog vi s'gu lige et smut i biffen for at hun kunne komme lidt væk fra hjemmet, hvor hun har været hensat til at sidde og læse og skrible de sidste mange aftener.. Og det blev til et lille kig ind i

Source Code

Jeg ville - som så mange andre herinde - gerne se denne film, da jeg var fuldstændigt forgabt i Duncan Jones' Moon.

And I liked what I saw! Meget er allerede blevet skrevet om filmen i den dertil hørende tråd, så jeg vil nøjes med lige at knytte et par ord til slutningen..

Det ærgrer mig, at man gik så benhårdt efter en happy ending.. Da billedet pauser håbede jeg virkelig på, at rulleteksterne ville komme og man så selv i det mindste kunne få lov at bestemme sin slutning. Især fordi det ville have passet filmen fint. Men desværre lugtede det lidt af screen-test-audiences rule-reglen, og jeg sad og fik helt ondt af den virkelige Sean.. Hvorfor skal han være den eneste i denne "nye alternative" verden/dimension, der ikke får lov at leve videre? Det er trods alt ham, som Christina har ventet i flere uger på.. Det er trods alt ikke ham, der styrtede ned med et fly i Afghanistan og tabte sin nederste halvdel..

Men på trods af denne anke, så var jeg altså godt underholdt hele filmen igennem.

En 5/6 fra mig (8/10 for at være mere præcis - tæt på 7/10 og ville nok være landet på 9/10 hvis slutningen havde været anderledes :) )..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9890 McPeter 14 år siden

Enig i at slutningen var lidt tam - men turen dertil var nu ganske underholdende. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: