Gravatar

#131 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Ved gode venners hjælp på den anden side af vandet har jeg de sidste par uger nydt afsnit 1 til 9 af Californication som virkelig er en "sitcom" med bid i uden dåselatter men meget mere end den først syner at man hele tiden lige må se et afsnit mere; Pushing Daisies som efter alt at dømme kommer til at overtage Ugly Betty og De Frustrede Hustruers plads onsdag aften, hvilket er glædeligt for her er der tale om en serie som visuelt er som skabt til alle os der fornyeligt har købt en stor fladskærm Plasma eller LCD og dialogmessigt finurlig og sjov, samt en handling der gør en varm om hjertet; og sidst men ikke mindst rigtig gode mini serie The Company som handler om historien bag CIA.

Aller serier vil jeg skrive mere om når jeg har set dem færdig, men det er serier som gør, at hvis Hollywood ikke snart tager sig sammen, sagtens kan få folk til at blive hjemme fra talrige remakes og middelmådige biografoplevelser, da kvaliteten virkelig er i top.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#132 Vestas 18 år siden

#131 Har Ulrich Thomsen en stor rolle i The Company?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#133 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Ja, og han viser at han har langt mere internationalt format end fx Mads Mikkelsen :)

Gravatar

#134 DarkLight 18 år siden

#131, så lige et preview at Pushing Daisies på youtube. Synes det virker lidt utroligt at den kan overtage fra Desperate Housewifes. Det er jo slet slet ikke samme stil eller tema.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#135 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 134 Det er det jeg har fået fortalt af en gammel kollega fra TV2, men om det kommer til at holde vand ved jeg ikke.

Gravatar

#136 Kiksmann 18 år siden

aknot lad mig endelig hører hvad du syntes. Har først set dit indlæg idag, da jeg lige er kommet retur fra en lille ferie ^^
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#137 aknot 18 år siden

#136 velkommen hjem og det skal jeg nok, har dog ikke modtaget den endnu men den er på vej .
Gravatar

#138 filmz-Narniabæver 18 år siden

Rollinger på Vilde Eventyr:

En tredje og mere vellykket Rugrats tegnefilm, hvor de denne gang møder The Wild Thornberrys.

Chuckie og hans familie ender på en ø, hvor de møder Eliza og hendes venner, og Spike kan tale i denne udgave med stemme af Bruce Willis.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#139 Kiksmann 18 år siden

Zodiac:

Jeg må med skam indrømme at jeg har haft filmen liggende en rum stund tid, men nu fik jeg endelig set den. Og det er godt at se Fincher er tilbage i god form efter den lidt fesen Panik Room.
Jeg har allerede bestemt mig for at jeg vil give director's cut en chance og skaffe mig af med mit nuværende eksemplar (er heldigvis allerede solgt).
Har du ikke set Zodiac så gør det.

5/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#140 jessup 18 år siden

Fik set Stella Dallas endnu engang med Barbara Stanwyck i hendes måske bedste rolle - en klassiker med efterhånden et lidt blakket rygte, men i min bog fortjener den en plads blandt de bedste Hollywood melodramaer. Vidor har ikke helt Sirks filmiske finesse men det skorter ikke på fremragende scener - scenen i The Icecream parlor, scenen i toget, scenen hvor Stella giver Shirley væk og selvfølgelig den legendariske slutscene all smacks of brilliance.

Det er MGMs udgivelse jeg så. Jeg har set andre udgivelser bla. på VHS - billedet er usædvanligt rent og flot for årgangen om billedet er blevet overrenset kan jeg ikke lige bedømme. Dog siger DVDbeaver det modsatte - altså at der er meget grain - jeg sidder nok fra langt fra mit tv:)

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews10/stella_...
This is just until June

Skriv ny kommentar: