Gravatar

#121 aknot 18 år siden

#120 Den fås også hos gude bixen DVDPacific i Criterion udgaven til lidt over en hund + forsendelse.

KLIK

Og efter at have læst din anmeldelse, så tror jeg at jeg vil bestille den med i min næste Pacific order.
Gravatar

#122 filmz-Bruce 18 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#123 mr gaijin 18 år siden

#121 Ja, det var nok den udgave, jeg burde have købt. Oh well :)

#122 Man tager aldrig fejl med Melville ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#124 Benway 18 år siden

#120 Det lyder kanon. Den er klart på ønskeseddlen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#125 filmz-Narniabæver 18 år siden

Sprængfarlig Bombe:

En mand med humørsvingninger prøver på at lave film, men de bliver ikke noget hit.

Jeg har set bedre danske komedier de sidste par år.

6/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#126 El vez 18 år siden

#88 Jeg er enig, der er ret geniale elementer i Memories, især i sidste ombæring. Flot, skræmmende og tankevækkende anime!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#127 Kiksmann 18 år siden

The Triangle:

En scifi action mini serie som er skrevet af Bryan Singer og Dean Devlin. Den er ganske godt lavet, og historien fanger en. Selvom de i extra matrialet praler af deres CGI bare er så fantasktisk, er der dog et par scener som ikke helt holder, og historien bliver en anelse tynd hen mod de sidste 10 - 15 min. At de valgte skuespillere skulle være toppen af poppen som de siger, må man jo selv vurdere.

4/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#128 aknot 18 år siden

#127 de har den hos DVDpacfic til ca. 47kr. + forsendelse. det er omkring 0,20kr. pr. minut det må siges at være billigt :)

Og jeg kan se at det er Craig R. Baxley der er instruktør, han har jo så fine mesterværker som Dark Angel og Action Jackson bag sig :o) f..k det man er vel Sci-fi freak, jeg giver den sgu en chance.
Gravatar

#129 filmz-Narniabæver 18 år siden

Mads & Mikkel:

En hvalp og en ræveunge bliver venner en dag, men deres venskab er i fare under jagtsæsonen.

Den bedste Disney tegnefilm fra 80'erne ved siden af Oliver & Company.

Takket være Mads & Mikkel har vi Brokeback Mountain.

10/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#130 mr gaijin 18 år siden

#129 Det var noget af et statement. Jeg havde aldrig tænkt på Mads og Mikkel med et homoseksuelt twist, men nu har jeg ikke set den, siden jeg var fem-seks stykker. Der kan man bare se. Teletubbies, gå hjem og vug.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: