Gravatar

#181 filmz-Bruce 16 år siden

Beowulf - HD DVD

Holy moly et fabelagtigt flot billede. Topklasse!!! Og filmen var nu ikke så ringe endda. Ganske hæderlig og med en ganske god hardcore helt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#182 elwood 16 år siden

#181 er det kun mig der synes han mindede ret meget om Stephen Baldwin.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#183 filmz-Bruce 16 år siden

#182 Det vil jeg lige vente med at spå om, til de 5.999.999.998 andre har tilkendegivet deres mening :)
Gravatar

#184 elwood 16 år siden

#183 hehe ahh damitt!

Gravatar

#185 evermind 16 år siden

Hm, det er lige før, jeg skulle smide pengene efter den på dén anbefaling, har nemlig længe været nysgerrig mht. den film. Og eftersom min erfaring siger mig, at du generelt er mere kritisk over for sådan en gang popcornunderholdning (?) end jeg, kunne det faktisk blive et hit, hehe. Det bliver så desværre kun dvd-versionen, der i givet fald bliver aktuel for mig ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#186 filmz-Bruce 16 år siden

#185 Jeg synes det var rart at se, at Zemeckis ikke var pusse nusset omkring typerne og indholdet i den. Den er ganske blodig og der synges nogle herlige danske vikingesange, med adult content. Jeg var sgu godt underholdt og som sagt, så var billedet max points værd. Noget af det bedste sort niveau, jeg nogensinde har set og med ufattelige detaljer.
Gravatar

#187 Vestas 16 år siden

#182 Jeg synes, han minder om Sean Bean...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#188 filmz-Narniabæver 16 år siden

The Return (2006):

En pige kommer ud for en bilulykkke sammen med sin far, og et par år senere får pigen uhyggelige syner.

Flotte Texas scenerier, men lidt tam thriller.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#189 elwood 16 år siden

Lige set Coen Brødernes No Country for old men (Blu-ray)

Utrolig flot film, med landskaberne, og ikke mindst de flotte action scener, og en minimalitisk brug af musik, stilheden var musikken, og for satan den kan være "larmene"

Især når Chigurh er efter Llewelyn (flot spillet af Josh Brolin) i en hel stille by om natten, utrolig spændende scene, og flot filmet.

Genial ting med Chigurh's
boltpistol, han bruger til at skyde låse cylinder ud med, det går hen og bliver han kendetegn, og man ved bare at den er gal da cylinderen popper ud på det lille hotel værelse som Llewelyn har indlogeret sig på

Oscaren til Javier Bardem var fuldt ud fortjent han er ondskaben selv, og bare hans måde han snakker på til folk giver kuldegys. samtalen med kiosk ejeren hen mod starten af filmen frembringer virkelig en utryghed.

Men hvis ikek han havde vundet for bedste bi-rolle ku han ha fået en Oscar for den mest ækel frisure i lang tid.

Top bad guys for 2007 er Javier Bardem, og Ben Foster fra 3:10 to Yuma.

Tommy Lee Jones spiller også rigtig godt, hans små samtaler med sin Kollega er velskrevet, selv om jeg småklukkede en del i starten over måden som samtalerne gik 8-)

Men man kommer også til virkelig at holde af den her Sherif, som er ved og være ved sin pensions alder, og er vidne til noget han slet ikke kan forstå, og en af scenerne hen mod slutningen på et motel midt om natten
Hvor han står og kigger på døren hvor cylinderen er væk, og man ser Chigurh, stå indefor og vente, ja der sad jeg sku og tænkte "nej Bell lad være og gå derind"

Jeg må indrømme jeg ikke rigtig vidste hvad jeg gik ind til med den her film, traileren viser slet ike den samme stemning, synes den gav indtryk af mere "Action" og hvis man forventer action, så er det her ikke filmen, det her er i høj grad en film om personerne, og deres forskellige skæbner.

Men ja, giver man den tid til at krybe ind under huden har man en af de mest intressante film fra 2007, som tør være anderledes.
Gravatar

#190 jessup 16 år siden

The Mist (Darabont)

Filmen er en gængs fortælling om militæret der har åbnet døren til en paralel virklighed fyldt med pusseløjerlige og farlige væsener. Vi følger nogle amerikanere fra small town USA som er fanget i et supermarket midt i den farlige tåge - instruktøren viser gode takter i beskrivelsen af kaoset og hysteriet som faren udefra sætter igang hos de indespærede. En depri slutning - ikke ukendt fra genren but still jeg troede ikke det lå til instruktøren.

Unknown (2006)

Noget juks - ligner Saw i præmissen og begge film er skidte - god cast men spild af tid.
This is just until June

Skriv ny kommentar: