Gravatar

#41 filmz-Narniabæver 16 år siden

An All Dogs Christmas Carol:

Schæferhunden Charlie og hans venner må redde julen, da Carface, Itchy og Belladonna ville ødelægge den.

En udmærket filmatisering af Christmas Carol historien.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#42 Kiksmann 16 år siden

Mr. Brooks - 2007

Årets mand, forretnings geni, han er manden der har alt hvad hjertet kan ønske. Smuk kone og en vidunderlig datter. Men der lurer noget under overfladen på Mr. Brooks.

Det er uden tvivl den bedste præstation af Kevin Costner i meget lang tid. Hans sammenspil med William Hurt er helt fantastisk. Der er ingen tvivl om at Kevin Costner er tilbage i stor form. Demi Moore gør det også ganske hæderligt, som action kvinde, mens man må sige at Dane Cook med sin rolle som Mr. Smith er en man lægger mærke til, kunne vildt godt lide hans attitude da han ikke får sin vilje. Danielle Panabaker som spiller den søde datter Jane Brooks, har en formiddabel scene som udspiller sig i hendes fader drømmer. Alt i alt er det en rigtig underholdne thriller som holder en fast. Jeg kedede mig ikke et minut i denne fremragende film.

5/6


Harry Potter and the order of the Phoenix

Harry vender tilbage til Hogwarts i unåde i starten på den femte film. Efter døden på en deltager i kampen om flammernes pokal, er der ikke mange som vil tro på Harry's påstand om den ondes tilbage venden. Og helt går det da Dumbledore mister stillingen som fungerende rektor på Hogwarts, og den noget excentriske og små sadistiske McGonagall overtager styringen, da hun har tæt forbindelse til miniseriet for magi, som ikke ønsker at tro at Voldemort er tilbage.

Denne femte film om Harry, Ron og Hermione er noget mørkere end de tidligere film. Det er også tydeligt at se, at nu er det ikke længere børn, men unge mennesker som optræder. En Harry Potter film er noget særligt. Men den her fremstår mig en anelse rodet. Om det så er fordi jeg ikke har/læser bøgerne, ved jeg ikke. Men flot og underholdne er den.

4/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#43 filmz-Bruce 16 år siden

#40 Hehe, den lyder som en klar forbedring af 1'eren :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#44 Spanner 16 år siden

#42 er det ikke Dolores Umbridge, der overtager styringen med Hogwarts? McGonagall er Maggie Smiths karakter
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#45 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 40 Helt klart et must i enhver BD samling - ser frem til DC udgaven, hvor Nic Cage overlever og moeder Indy i Paris, paa restarant Gusteau til en middag lavet og serveret af ingen ringere end rotten Remy :o)

Det bedste ved den forestilling var klart How to Hook Up Your Home Theater som fik mig til at smile efter min handel gik i vasken som saa meget andet de sidste par uger :-/

Fik ellers set lidt flere film, da vi blev ramt af en masse snet igaar og ikke mindst regn:

Office Space

Hmm underholder altid uanset vind og vejr :)

Film: 8/10
Billede: 6/10
Lyd: 6/10

Click

Er normalt ikke den store Adam Sandler fan, men denne reddes af dejlige Kate Beckinsale og Christopher Walken og ikke for meget plat Sandler humor.

Film: 5/10
Billede: 5/10
Lyd: 5/10
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#46 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Battlestar Galactica: Razor

God udgivelse mens man venter paa at 4 og sidste season starter.

Film: 8/10
Billede: 6/10
Lyd: 6/10

Eddie Murphy: Raw

Film: 7/10
Billede: 3/10
Lyd: 3/10
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#47 filmz-Bruce 16 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Family Guy - Blue Harvest

Hvis man er til Family Guy serien og Star Wars er denne et must, hvor Episode IV genfortaelles paa en noget speciel maade. Et godt grin at starte sin filmaften paa.

Film: 6/10
Billede: 5/10
Lyd: 5/10

Good Luck Chuck - Untated

"Good Luck Chuck" omhandler en flot, selvoptaget tandlæge, spillet af Dane Cook, der får det rygte at være manden, som kvinder går ud med og derefter slår op med for derpå umiddelbart efter at finde deres hjertes virkelige udkårne. Dette lader til at være en fed fidus for ham, da han får masser af kvindeligt selskab uden at frygte, at pigerne vil binde sig til ham. Desværre viser hans gave sig at blive en forbandelse, da han møder sin sande kærlighed, i form af den yderst charmerende, men uheldige Cam, spillet af Jessica Alba.

Enkelte gode grin men for plat til en romantisk aften med kaeresten. Dane Cook er passende afdaempet ift. til hans Stand Up show, mens Jessica Alba giver den som slapstick princesse. Maaske morsomt et 15 minutters tid men saa gaar det hen og bliver anstrengt. Der var her tale om en unrated udgave, som nok ogsaa blive den udgave Europaeerne vil faa at se men for "staerk" til det amerikanske biografpublikum. Man skal ikke have set mange "unrat"ede film foer man ved hvad dette betyder, saa det er der vist ingen grund til at jeg skriver om.

Film: 6/10
Billede: 5/10
Lyd: 5/10


Mr. Woodcock

Handlingen kan du laese om andetsteds her paa filmz. Kedede mig bravt gennem denne film, saa den vil jeg ikke bruger mere tid eller plads paa.

Film: 4/10
Billede: 5/10
Lyd: 5/10
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#49 elwood 16 år siden

#48 Jeg lå hvertfald færdig af grin over Peter and Brian's Problem med Sofa'en der sku igennem døråbningerne, man kender det jo selv fra når man flytter møbler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 filmz-Narniabæver 16 år siden

Aladdin og de Fyrretyve Røvere:

Spændene men lidt rodet fortsættelse af Aladdin, hvor han møder sin far og nogen farlige røvere.

Et point mere hvis det ikke var for de forglemmelige sange.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: