Gravatar

#51 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 49 Yep ... og som garvet filmmusikfan var scenerne med Williams/Elfmann mv. heller ikke saa ringe ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#52 elwood 16 år siden

#51 haha yep enig, nogen gange er FG's humor langt ude, men andre gange så rammer de lige plet.

Oh great Now we have to listing to Elfmann the rest of the movie "eller hvordan det lige er Chris sige det"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 elwood 16 år siden

AvP 2

Den havde en passene længde, og meget muntert med et juleindslag midt i det hele.

Slutningen var dog lidt rodet

Men jeg ku især godt li at Jakob Stegelmann var Voice Over.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 BN 16 år siden

'Under Solen' svensk film af instruktør Colin Nutley. Meget smuk og meget enkel historie om en lidt naiv gårdejer ved navn Oluf (spillet af Rolf Lassgård), der som 40-årig stadig er ungkarl. Han sætter en annonce i avisen og efterlyser en husholderske, fordi han er for flov til at lave en rigtig kontaktannonce. En ret tiltrækkende ved navn Ellen reagerer på annoncen og bliver straks ansat på gården. Oluf's lidt yngre kammerat og hjælper på gården, Erik, bryder sig imidlertid ikke om hende, hvilket adstedkommer et trekantsdrama, hvor de tre personer kommer til at vise deres sande jeg.

Historien foregår i 1956 i smukke svenske omgivelser.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#55 Skeloboy 16 år siden

Days Of Heaven, 1978

Efter anbefaling herinde fra, købte jeg Days Of Heaven af Terrence Malick og med Richard Gere.
Udover jeg havde fået at vide den skulle være visuelt smuk, så vidste jeg ikke hvad jeg skulle forvente. Men jeg blev godt positivt overrasket. Udover den helt fantastiske cinematografi var historien også god, men simpel.
I al sin enkelthed er det et utrolig smukt, velfilmet trekantsdrama, og sjældent har 90 min gået så hurtigt.

5/6
Gravatar

#56 wiseguy 16 år siden

The Condemned
Overraskende god og ganske underholdende drengerøvs actionfilm om et sygt realityshow, der transmitteres på nettet. 10 fanger fra diverse dødsgange rundt omkring i verden smides ned på en øde ø, hvor der så spilles Last Man Standing! 9 skal dø og sidste overlevende mand/kvinde vinder friheden!
Banalt? Ja! Forudsigeligt? Ja! Men det er i den grad gedigent og potent skrald-bang-underholdning for alle pengene!!
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#57 elwood 16 år siden

bedre end the Marine ?

8-)

hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#58 jessup 16 år siden

Little Miss Sunshine

Er meget fragmentarisk og er ikke særlig god i drama afdelingen eller i komedie afdelingen, men et par gulscener bringer den op på et lille 4/6 - der er langt op til en nyklassiker i rodmovie genren som Sideways.
This is just until June
Gravatar

#59 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Tomme Huse (Bin-jip, 2004)

Tae-seok bryder ind i andre menneskers huse, men han stjæler ingenting og gengælder den ufrivillige gæstfrihed ved at ordne vasketøjet eller foretage andre småreparationer. En dag vælger han et hus, der ikke er tomt og han møder den smukke Sun-wha, der ikke så sjældent får bank af sin voldelige ægtemand.

Ki-duk Kim har gjort det igen. Endnu engang sidder jeg tilbage og føler jeg virkelig har fået noget for pengene. En utrolig spændende og andeledes film, som slet ikke kan sættes i bås, men skal opleves.

Film: 7/10
Billede: 6/10
Lyd: 6/10
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#60 lagoni 16 år siden

Forgotten Silver - sjov ide og ganske fin udførelse, dog lidt langt ude til tider. Fin film, men ikke en der er gensyn værd.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: