Doom Uintelligent søndagsunderholdning for et meget tømmermændsramt publikum. Ufattelig ringe manuskript og generelt kliché på kliché. Same ballgame som AvP.
3/10: For god lyd og par gode actionsekvenser.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#93 Den form for selvmasochisme er jo direkte pervers. Hvis du vil udøve tortur på dig selv, skal jeg sende dig en rusten motorsav, som du kan stikke i foden. Jeg er sikker på, at det vil efterlade færre varige men.
#94 Jeg ved det. Men efter en nat i byen og Depeche Mode, havde jeg ikke lyst til de helt store dramaer eller intelligente dialoger, så jeg søgte den perfide underholdning. Og fik gabende slæbt mig igennem.
Den har kostet $70 mill., $30 mill mere end Serenity. Det er ufatteligt, at så mange penge er gået til i skabelsen af så meget lort.
Jeg er sikker på et joint venture af danske instruktører for $70 mill kunne have skabt en 3 timers historisk biograffilm om Slaget på Reden eller Tordenskjold, der ville have sparket røv internationalt. Men i USA er dollaren eddermaneme ikke meget værd!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg fik langt om længe set Office Space. Jeg morede mig meget godt i starten, men da plottet først tog fart, synes jeg at filmen mistede sit særpræg. Den var sikkert sjovere inden den meget beslægtede The Office tog kontorlivets absurde momenter endnu længere ud end Office Space. Nu fik jeg mest lyst til at gense Gareth og co.
Dude, Where's my car?: Lige så dum som forventet, og heldigvis for det. Jeg finder opfindsomheden og anything goes attituden forfriskende. Helt udmærket tømmermændsunderholdning.
Ja jeg fik så set resten af BSG miniserien og den holder bare 100.
Er nu startet på S1, og kvaliteten er dalet en lille smule, men det er stadig fed sci-fi underholdning af høj høj klasse, de må godt snart release hele S2 :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#91 filmz-Kadann 18 år siden
Heldigvis er der også rigtigt meget sci-fi derude, lavet til tv, udover Star Trek.. og en god del af det er ganske seværdigt. :)
#92 El vez 18 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/02519279282...
#93 filmz-Bruce 18 år siden
Uintelligent søndagsunderholdning for et meget tømmermændsramt publikum. Ufattelig ringe manuskript og generelt kliché på kliché. Same ballgame som AvP.
3/10: For god lyd og par gode actionsekvenser.
#94 mr gaijin 18 år siden
#95 filmz-Bruce 18 år siden
Den har kostet $70 mill., $30 mill mere end Serenity. Det er ufatteligt, at så mange penge er gået til i skabelsen af så meget lort.
Jeg er sikker på et joint venture af danske instruktører for $70 mill kunne have skabt en 3 timers historisk biograffilm om Slaget på Reden eller Tordenskjold, der ville have sparket røv internationalt. Men i USA er dollaren eddermaneme ikke meget værd!
#96 filmz-kaotmus 18 år siden
#97 filmz-kaotmus 18 år siden
#98 mr gaijin 18 år siden
Så vidt jeg husker fejlede den også fælt i Box Office, hvilket dog ikke er nogen garanti for, at vi slipper for film af samme lave kaliber.
#99 El vez 18 år siden
Er nu startet på S1, og kvaliteten er dalet en lille smule, men det er stadig fed sci-fi underholdning af høj høj klasse, de må godt snart release hele S2 :)
#100 dyg 18 år siden