Forfærdelig. Ford i sin sædvanlige Jack Ryan-(this time it's personal, "get off my plane")-rolle (yawn), mens Bettany egentlig gør det okay.
Plottet er uinspireret og tandløst, og filmen bliver aldrig så intens som den ønsker at være. Højdepunktet bestod af en simpel fist-fight i slutningen.
Det var ren nostalagi, kan ikke lade være med at tænke på hvor naiv eller rette måske Dum bruce wayne er heri, Når han får besøg af frøken Kitkat og hun gentagene gange siger Puurfect hehe så ved Batman ikke at det er Catwoman.
Nu til det lidt sjove. Det morsomme ved serien og filmen er alle de batting der bliver benyttet, og her i nat besluttede jeg at få lidt sjov ud af det så jeg har lavet lidt notater.
22 Batord, så vidt jeg fik talt: Batman, Batmobil, Batsetting, Sharkbatspray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.
Og det med at Batman har alt passer virkelig da verdens sikkerhedsråd er blev lavet til støv af jokeren, Catwoman, The Penguin, og The Riddler, og der herefter sker et uheld så støvet fra sikerhedsrådet bliver blandet, så har Batman self. en Super Molecular Dust Seperator 8-)
Og Med hensyn til The riddler så er den gamle her meget bedre til kryptiske gåder hehe, forsatan de gav ingen mening, et eksemple kan ikke huske det præcis: hvad er det som er farligt og vejer 151 og sidder i et træ, Hvorefter Robin strax siger en spurv med maskinpistol , damm Batman og ham burde være medlem af Mensa.
Robin har også en herlig tendens til at udbryde noget nyt hver gang han bliver overrasket, Holy Moly er hans ynglingsord.
Og til sidst skal vi lige ha den bedste replik Somedays you just can't get rid with a bomb sagt af Batman da han løber med en stor bombe som han prøver at smide, faktisk en ret sjov scene.
Ahh nu vil jeg i seng, men for satan jeg skal ha serien når den kommer på dvd, forresten nogen som har et link til hvor man kan købe filmen + den anden film hvor Adam West og Burt Ward tager lidt piss på dem selv.
Får sådan en lyst til at få den hjem i samlingen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg prøvede også at gense den men kunne kun holde i en halv time, så havde jeg fået lidt camp/cheasy-overload.
Jeg lagde dog mærke til et par interessante ting som jeg ikke havde bidt mærke i før, så som den skæve kameraføring når man følgerne skurkene i deres hovedkvarter.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Og til sidst skal vi lige ha den bedste replik Some days you just can't get rid of a bomb sagt af Batman da han løber med en stor bombe som han prøver at smide, faktisk en ret sjov scene. Some days you just can't get rid of a bomb.
#103 ja det bemærkede jeg også, og jeg grinner stadig over den geniale billedeovergang, da men ikke kendte til ordet fade 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Koncertaften i stor stil. Gav ca. ½ time til hver af nedenstående.
Hvilken koncert man nyder mest, kan altid diskuteres, men fra et rent audiofilt synspunkt, så fandt vi frem til følgende rækkefølge.
Standing In The Shadows of Motown DTS 6.1. ES Eagles Hell Freezes Over DTS 5.1 Roy Orbison A Black And Whité Night DTS 5.1 Bruce Springsteen Live in Barcelona DD 5.1 Bruce Springsteen VH1 Storytellers DD 5.1 Bruce Springsteen Live in New York DD 5.1 AC/DC Stiff Upper Lip DTS Talking Heads Stop Making Sense DD 5.1 Queen, Live at Wembley DTS Fleetwood Mac The Dance DD 5.1
Årstallet for indspilning har helt klart sin begrænsning uanset, hvor god efterbehandling et lydspor har fået.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Udmærket fortsættelse til den første Ice Age film med bedre musik, bedre animation, mere spænding og mere tid med Scrat. Men det var lidt af en flad oplevelse, da der kun var mig og to andre i biografen under den engelske version der blev vist i fredags, og der blev ikke engang grinet under hele filmen.
#106 takker hehe ja det er ud på de sene aftener de gode film kommer frem, som Batman og alle deltaforce filmene lol, nåja og steven seagal har det med at dukke frem på den tid også. Og tak for linksne.
#109 jeg ser ingen femtaller, men måske kan det være Therese Glahn da de begge er lige begejstret hehe.
#107 Aj det kun gazz jeg da glad for du kunne li den, jeg morede mig nu også over den.
off topic forstil jer Etta til en eksamen, lige meget hvor meget man har slidt i det og lavet en pragtopgave og alle svar er korrekte vil hendes kommentar altid være "du får et stort femtal" se så hun pludselig ikke så flink mere 8-)
#101 filmz-danté 18 år siden
Forfærdelig. Ford i sin sædvanlige Jack Ryan-(this time it's personal, "get off my plane")-rolle (yawn), mens Bettany egentlig gør det okay.
Plottet er uinspireret og tandløst, og filmen bliver aldrig så intens som den ønsker at være. Højdepunktet bestod af en simpel fist-fight i slutningen.
Avoid.
#102 elwood 18 år siden
Et herligt gensyn med Adam West og Burd Ward
Det var ren nostalagi, kan ikke lade være med at tænke på hvor naiv eller rette måske Dum bruce wayne er heri, Når han får besøg af frøken Kitkat og hun gentagene gange siger Puurfect hehe så ved Batman ikke at det er Catwoman.
Nu til det lidt sjove. Det morsomme ved serien og filmen er alle de batting der bliver benyttet, og her i nat besluttede jeg at få lidt sjov ud af det så jeg har lavet lidt notater.
22 Batord, så vidt jeg fik talt: Batman, Batmobil, Batsetting, Sharkbatspray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.
Og det med at Batman har alt passer virkelig da verdens sikkerhedsråd er blev lavet til støv af jokeren, Catwoman, The Penguin, og The Riddler, og der herefter sker et uheld så støvet fra sikerhedsrådet bliver blandet, så har Batman self. en Super Molecular Dust Seperator 8-)
Og Med hensyn til The riddler så er den gamle her meget bedre til kryptiske gåder hehe, forsatan de gav ingen mening, et eksemple kan ikke huske det præcis: hvad er det som er farligt og vejer 151 og sidder i et træ, Hvorefter Robin strax siger en spurv med maskinpistol , damm Batman og ham burde være medlem af Mensa.
Robin har også en herlig tendens til at udbryde noget nyt hver gang han bliver overrasket, Holy Moly er hans ynglingsord.
Og til sidst skal vi lige ha den bedste replik Somedays you just can't get rid with a bomb sagt af Batman da han løber med en stor bombe som han prøver at smide, faktisk en ret sjov scene.
Ahh nu vil jeg i seng, men for satan jeg skal ha serien når den kommer på dvd, forresten nogen som har et link til hvor man kan købe filmen + den anden film hvor Adam West og Burt Ward tager lidt piss på dem selv.
Får sådan en lyst til at få den hjem i samlingen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 chandler75 18 år siden
Jeg lagde dog mærke til et par interessante ting som jeg ikke havde bidt mærke i før, så som den skæve kameraføring når man følgerne skurkene i deres hovedkvarter.
#104 elwood 18 år siden
lille rettelse.
Og til sidst skal vi lige ha den bedste replik Some days you just can't get rid of a bomb sagt af Batman da han løber med en stor bombe som han prøver at smide, faktisk en ret sjov scene.
Some days you just can't get rid of a bomb.
#103 ja det bemærkede jeg også, og jeg grinner stadig over den geniale billedeovergang, da men ikke kendte til ordet fade 8-)
#105 filmz-Bruce 18 år siden
Hvilken koncert man nyder mest, kan altid diskuteres, men fra et rent audiofilt synspunkt, så fandt vi frem til følgende rækkefølge.
Standing In The Shadows of Motown DTS 6.1. ES
Eagles Hell Freezes Over DTS 5.1
Roy Orbison A Black And Whité Night DTS 5.1
Bruce Springsteen Live in Barcelona DD 5.1
Bruce Springsteen VH1 Storytellers DD 5.1
Bruce Springsteen Live in New York DD 5.1
AC/DC Stiff Upper Lip DTS
Talking Heads Stop Making Sense DD 5.1
Queen, Live at Wembley DTS
Fleetwood Mac The Dance DD 5.1
Årstallet for indspilning har helt klart sin begrænsning uanset, hvor god efterbehandling et lydspor har fået.
#106 NightHawk 18 år siden
Respekt Elwood! Du får lige two tumbs up fra mig for, at ku' holde dig vågen til, at se den direkte.
Skal selv se den i eftermiddag. Det blir jo ren nostalgitrip :)
Den kan fås ret billigt her :
http://www.axelmusic.dk/productDetails/02454301954...
Og lidt ekstra :
http://www.axelmusic.dk/productDetails/01438106812...
#107 filmz-Narniabæver 18 år siden
Udmærket fortsættelse til den første Ice Age film med bedre musik, bedre animation, mere spænding og mere tid med Scrat.
Men det var lidt af en flad oplevelse, da der kun var mig og to andre i biografen under den engelske version der blev vist i fredags, og der blev ikke engang grinet under hele filmen.
9 / 10
#108 ks 18 år siden
#109 NightHawk 18 år siden
Ahh, nu har jeg luret den. Du er jo Etta Cameron :)
#110 elwood 18 år siden
#109 jeg ser ingen femtaller, men måske kan det være Therese Glahn da de begge er lige begejstret hehe.
Aj det kun gazz jeg da glad for du kunne li den, jeg morede mig nu også over den.
off topic forstil jer Etta til en eksamen, lige meget hvor meget man har slidt i det og lavet en pragtopgave og alle svar er korrekte vil hendes kommentar altid være "du får et stort femtal" se så hun pludselig ikke så flink mere 8-)