#8 hehe den der farve edition skal ikke indefor min dør, jeg skal bare ha den gamle sort/hvid udgave, når jeg lige kommer til den på min indkøbsliste hehe.
jeg mener bare det lidt er en hån, jeg mener forstil Casablanca med et påklisterede farve filter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Film som jeg ikke kunne forestille mig i andet end sort-hvid:
Laura Rebecca Notorious M Seventh Seal Some Like it Hot Raging Bull On the Waterfront The Spiral Stair Case Night of the Hunter Frankenstein og Young Frankenstein Baskervilles hund (en hede med tåge skal IKKE ses i farver!)
En farvefilm kan godt i stemning være film noir, men vil aldrig blive betragtet som en "rigtig" film noir. Så ingen grund til at nævne alle film noir film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 El vez 19 år siden
#12 elwood 19 år siden
jeg mener bare det lidt er en hån, jeg mener forstil Casablanca med et påklisterede farve filter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 McPeter 19 år siden
#14 elwood 19 år siden
#15 mr gaijin 19 år siden
Der er film, der virkelig bruger det sort/hvide optimalt, og andre der bruger farverne optimalt.
#16 elwood 19 år siden
præcis, enig med Singin the Rain og de andre.
#17 nakalay 19 år siden
#18 filmz-Bruce 19 år siden
Laura
Rebecca
Notorious
M
Seventh Seal
Some Like it Hot
Raging Bull
On the Waterfront
The Spiral Stair Case
Night of the Hunter
Frankenstein og Young Frankenstein
Baskervilles hund (en hede med tåge skal IKKE ses i farver!)
En farvefilm kan godt i stemning være film noir, men vil aldrig blive betragtet som en "rigtig" film noir. Så ingen grund til at nævne alle film noir film :)
#19 filmz-Kiwwy 19 år siden
Jeg fik set Branded to Kill her for nylig, den er godt nok skæv!
Men også rigtig fed, som en underlig drøm nærmest
#20 filmz-kaotmus 19 år siden