Gravatar

#21 dyg 15 år siden

#19 - Jeg laver med glæde en topløs-tråd, men jeg KRÆVER, at samtlige piger også bidrager med billeder til tråden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 MOVIE1000 15 år siden

#21 nu havde jeg lige taget billeder:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 evermind 15 år siden

Jeg ved ikke, om Frailty kommer på min top 150, men jeg kunne i hvert fald godt lide den! :) Og fedt med Predator på listen, den bør være selvskreven! :D

Og ja, jeg grinede ved Phantoms. Men det var mere sådan et foruroliget, nervøst grin. Men man kan jo ikke benægte, at Ben Affleck er da bomb i den! :)

Ville også gerne lave en Top ... et eller andet, men er bange for, at det ville tage mig alt for lang tid. Det er rigtig, rigtig svært at rangere de gode film, synes jeg ...

MOVIE1000 (22) skrev:

Haha! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#24 Åkepool 15 år siden

#22 - Good one :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 wimmie 15 år siden

#22 Hehe ;D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#26 Patriarch 15 år siden

MOVIE1000 (22) skrev:

Kom frisk. Der blev ikke sagt at det kun skulle være piger. Blot at alle piger skulle deltage!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#27 MOVIE1000 15 år siden

#26 Hvor tilmelder man sig?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#28 wimmie 15 år siden

Top 150-140

140. Grosse Pointe Blank

Min liste er fyldt med "små" film som efter min mening er alt for undervurderede. Grosse Pointe Bland er en fin lille actionkomedie med rappe replikker, spøjse personer og et...anderledes plot; en lejemorder tager tilbage til sin fødeby for at deltage i sit high school reunion - og finde den person han er hyret til at slå ihjel. Alt imens han skal prøve at forklare sine gamle venner præcis hvad han har lavet i alle de år han har været væk.
Masser at gode quotes ;)

141. Little Children

En af de absolut bedste film i 2006. Kate Winslet er (som altid) fantastisk men især Jackie Earle Haley fortjente en oscar for sin præstation.

142. Night of the living dead (1968)

Zombie-filmen der for alvor startede zombiefilms-genren og sparkede gang i George A. Romeros karriere. Den har en dejlig creepy stemning; man ved at de færreste slippet godt fra at barrikadere sig i et hus på landet når man er omgivet af blodtørstige zombier...Og slutningen er jo fantastisk ;p

143. Saw

Glem alt om efterfølgerne; den eneste der er værd at se er den første Saw som både er spændende, original (nåja, det er i det mindste ikke et remake) og med masser af gode twists.

144. Black hawk Down

En af de bedste nyere krigsfilm - har aldrig forstået hvorfor mange synes den er forfærdelig. Den er spændende, realistisk lavet, flot filmet og ikke ALT for amerikansk-patriotisk. Det eneste der måske skader den en anelse er at den er så stjernespækket; kan ikke lade være med at tænke på at det ville have givet en bedre effekt med mere ukendte skuespillere...på den anden side så er det en stak af de allerbedste skuespillere, så man burde jo ikke klage ;)

145. Cube

Ok, først og fremmest er her tale om en canadisk B-film der ikke ligefrem brillierer med fantastiske skuespilspræstationer ;)
Men filmen er original og har nogle virkelig fede ideer. Stemningen er klaustrofobisk og til tider ret nervepirrende - dog er både efterfølger og prequel ikke værd at kaste penge efter...

146. She's the One

En fin lille alt for overset komedie. velskrevet, meget sjov, ikke for sød - Og så har den jo dejlig musik af Tom Petty :D

147. The Lost Boys

Glem alt om Twillight - vampyrer er onde og skal holdes fra døren; i denne har de endda dårligt 80'er hår :D
Men en fantastisk gyser-komedie klassiker - man glemmer jo næsten lykkeligt at der er samme Joel Schumacher der også har lavet Batman & Robin ;)

148. From Dusk till Dawn

Jeg havde heldigvis stort set intet hørt om filmen da jeg så den første gang - havde fået at vide at der var et "twist" - og det må man sige der var ;)
Det er top underholdning og George Clooney har aldrig været mere cool ;)

149. Clueless

Teenage-komedier er ikke ligefrem dem man finder flest af på min liste, men Clueless er og bliver kongen (eller dronningen?) af teen-komedier; så mange mindeværdige quotes :)

Gravatar

#29 Åkepool 15 år siden

Det fortsætter fint. Ud af de 10 film, har jeg set "From dusk till dawn", "Cube", "Black hawk down", "Saw" og "Grosse pointe blank" og de er alle fra gode til rigtig fede. Er svært begejstret for din begejstring for "Black hawk down", som jeg også ville ha' på en evt. liste.
Sjældent at en pige synes så godt om en sådan film :)

Giver dig 100% ret med "Saw". Jeg kan ikke skille efterfølgerne ad, men den første var faktisk en rigtig god film.

Det er længe siden jeg har set "Cube" , men den gjorde dengang et stort indtryk, ikke mindst at man kunne få så meget ud af så lidt.

Egentlig mærkeligt at jeg aldrig har set "The Lost boys"
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#30 wimmie 15 år siden

Hehe...du vil skam finde flere krigsfilm længere oppe på min liste - der er sikkert flere krigsfilm end chick-flicks ;)

Det er da vist en fejl at du ikke har set The Lost Boys; det er jo en rigtig 80'er klassiker :)

Men det er da rart at se at flere af filmene falder i nogens smag. Jeg synes selv jeg har en bred filmsmag, men jeg er dog noget bagud hvad de lidt ældre film angår; jeg prøver da at komme efter det her for tiden :)

Skriv ny kommentar: