Mht. Saw så er der mange der synes den er plat og ligner mange andre gysere. Dog synes jeg den er ret gennemført og man når at sympatisere med hovedpersonerne - ikke som alle de teenage-slahserfilm hvor man næsten ikke kan vente til at de er døde ;p Jeg synes den fungerer rigtig godt og selvom den stadig er i slahergenren så har den nogle gode gys :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg synes i hvert fald at den er værd at se og en af de bedste gyser-slasher film-af den ikke-overnaturlige slags ;) Men har man fået spoilet slutningen er den måske ikke helt det samme; jeg var i hvert fald én af dem der synes slutningen var fed.
Saw: De to i kælderen - Adam og Lawrence - spiller forfærdeligt. Mest Adam (Leigh Whannell), han spiller rædselsfuldt, og jeg havde ingen sympati med nogen af dem! Jeg sad kun og ventede på, at de skulle dø - gerne smertefuldt, for dahm Adam irriterede mig helt vildt!
#54 Jeg synes nu han gjorde det fint; med overbevisende rædsel - især når man tænker på at det var hans første egentlige rolle (udover et par australske serier) - og Cary Elwes er altid seværdig synes jeg :)
Jeg synes sjældent man finder store oscar-værdige præstationer i slasherfilm ;)
jeg har prøvet og prøvet at få folk til at se Saw så kommer wimmie; Se hvad der er her på min liste. alle jer; den skal vi da se, fordi det er wimmie. :( ;( eller så kan det også være at ikke forstår mine kommentarer pågrund af manglende kommaer og punktummer:( wimmie? kunne du ikke også sætte de andre saw film på listen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#56 - Man lærer jo efterhånden folks smag at kende, og så finder man ud af, hvilke personers smag man er mest enig i - Og på hvilke punkter man er mest enig. F.eks. ved jeg nu, at Wimmie har en sær smag, når det kommer til komedier, så der skal jeg være meeeget forsigtig med at stole på anbefalinger ;) Derimod har hun en rigtig god smag i gysere og i kvinder, så der tager jeg gerne mod anbefalinger.
Det samme er også gældende ved anmeldere. Man kan efter min mening ikke bruge anmeldelser til ret meget, når man ikke ved lidt om anmelderens bagland.
Jeg er ret glad for jeres top-lister og bruger dem helt sikkert til at hente inspiration til mine filmkøb, så keep up the good work!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 wimmie 15 år siden
Mht. Saw så er der mange der synes den er plat og ligner mange andre gysere. Dog synes jeg den er ret gennemført og man når at sympatisere med hovedpersonerne - ikke som alle de teenage-slahserfilm hvor man næsten ikke kan vente til at de er døde ;p
Jeg synes den fungerer rigtig godt og selvom den stadig er i slahergenren så har den nogle gode gys :)
#52 dyg 15 år siden
#53 wimmie 15 år siden
Men har man fået spoilet slutningen er den måske ikke helt det samme; jeg var i hvert fald én af dem der synes slutningen var fed.
#54 kasper0204 15 år siden
#55 wimmie 15 år siden
Jeg synes sjældent man finder store oscar-værdige præstationer i slasherfilm ;)
#56 MOVIE1000 15 år siden
;(
eller så kan det også være at ikke forstår mine kommentarer pågrund af manglende kommaer og punktummer:(
wimmie? kunne du ikke også sætte de andre saw film på listen :)
#57 wimmie 15 år siden
Hehe...Folk må jo stole på min gode smag;p
Men nej tak; ikke flere Saw-film på min liste. Syntes ikke om Saw 2 og 3 - og har ikke set flere.
#58 dyg 15 år siden
Det samme er også gældende ved anmeldere. Man kan efter min mening ikke bruge anmeldelser til ret meget, når man ikke ved lidt om anmelderens bagland.
Jeg er ret glad for jeres top-lister og bruger dem helt sikkert til at hente inspiration til mine filmkøb, så keep up the good work!
#59 MOVIE1000 15 år siden
#60 Highland Park 15 år siden
Hvornår laver hun en "top 160"-liste over kvinder?
Hendes smag i gyserfilm kender vi jo efterhånden.