#24 Det gør jeg så bestemt ikke. Casualties Of War kan jeg også godt lide... udover det er der et par middelmådige film og en horde af elendige film på mandens resume.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Scarface bør dog ikke nævnes, remaket er dybt elendigt... ligesom stort set resten af De Palmas film =)
Du kan sige hvad du vil, men jeg kan lide alt hvad Pacino laver, også selvom det er med et dårligt forsøg på en tyk cubansk/spansk accent. Også hvis/når du så begynder at nævne 88 minutes, Righteous Kill mf....jeg kan sagtens give dig ret i at alt hvad manden har takket jatak til ikke har været lige godt, men det er stadig Al Pacino. B)
#28 Heh, Pacino kan jeg som regel også godt lide, men lige i Scarface, har jeg meget svært ved at genkende ham, da jeg synes skuespillet, ligesom resten af filmen, er dybt elendigt. Jeg så den for første gang for 4-5 år siden, og undrede mig konsekvent over det status den film har fået. Jeg forsøgte så for et års tid siden at give den en chance til, men filmen var kun blevet værre i mellemtiden. Nogle gange undrer jeg mig meget over de film som anses som klassikere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 Lord Beef Jerky 14 år siden
#22 davenport 14 år siden
#23 Lord Beef Jerky 14 år siden
#24 wimmie 14 år siden
Håber ikke du inkluderer "Carrie" og "The Untouchables" :-O
#25 Lord Beef Jerky 14 år siden
#26 wimmie 14 år siden
Det kan jeg så godt være enig i - selvom jeg nu var godt underholdt af "Snake Eyes" også - nok mere en guilty pleasure ;)
#27 Lord Beef Jerky 14 år siden
#28 vanilla_ice 14 år siden
Du kan sige hvad du vil, men jeg kan lide alt hvad Pacino laver, også selvom det er med et dårligt forsøg på en tyk cubansk/spansk accent. Også hvis/når du så begynder at nævne 88 minutes, Righteous Kill mf....jeg kan sagtens give dig ret i at alt hvad manden har takket jatak til ikke har været lige godt, men det er stadig Al Pacino. B)
#29 Lord Beef Jerky 14 år siden
#30 davenport 14 år siden