Gravatar

#31 djibyman2-the seque 14 år siden

Funny Games, super cool.
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 14 år siden

#31 Heh, der var ikke den store forskel i hvert fald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 misuma 14 år siden

^^

Hvilket får mig til at tænke på Gus Van Sant's Psycho. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at forstå hans tankegang da han lavede denne film.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 14 år siden

#33 Jeg tror at hjerneblødning er den eneste logiske forklaring der =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 OxxY 14 år siden

Remakes er ligesom med alle andre film, dem der bliver tænkt over og kælet for bliver ofte gode (indenfor deres genre). De dårlige remakes havde højst sandsyneligt været dårlige selvom de havde været ændret til en selvstendig film, ligesom de gode remakes sikkert havde været fine film selvom det ikke lige var et remake der var blevet skudt.

Tæller Starsky & Hutch og Batman Begins som remakes?
Gravatar

#36 IK 14 år siden

Batman Begins er en Reboot, og medmindre man mener Reboots = Remake, så tæller den ikke. Jeg mener ikke det er et remake da filmen stil og univers slet ikke minder om hverken Burtons eller ham den anden der instruerede den mesterlige Batman og Robin. :)
Gravatar

#37 djibyman2-the seque 14 år siden

IK (36) skrev:
ham den anden der instruerede den mesterlige Batman og Robin. :)

He he, mesterlig, den var go;-)
Gravatar

#38 filmz-jonasgr 14 år siden

#32 hehe, nej det kan man ikke sige. Originalen fungerede også bedst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#39 Åkepool 14 år siden

Lord Beef Jerky (21) skrev:
Scarface bør dog ikke nævnes, remaket er dybt elendigt... ligesom stort set resten af De Palmas film =)

Nu holder du igen med stofferne my Lord ;)

"Scarface" (De Palma's version) er fantastisk :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#40 elwood 14 år siden

The Hills Have Eyes
"lokkemads scenen som jeg vælger og kalde den, er direkte modbydelig"

Og resten af filmen er i et hæsblæsene tempo, som også formår og give et par chock undervejs.

Oceans Eleven
Fantastisk cast, og jeg ku simplthen ikke ha forstillet mig andre i rollen som Danny Ocean end George Clooney i dette remake. Filmen har glimt i øjet, humor og generelt bare en coolness faktor over sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: