Remakes er ligesom med alle andre film, dem der bliver tænkt over og kælet for bliver ofte gode (indenfor deres genre). De dårlige remakes havde højst sandsyneligt været dårlige selvom de havde været ændret til en selvstendig film, ligesom de gode remakes sikkert havde været fine film selvom det ikke lige var et remake der var blevet skudt.
Tæller Starsky & Hutch og Batman Begins som remakes?
Batman Begins er en Reboot, og medmindre man mener Reboots = Remake, så tæller den ikke. Jeg mener ikke det er et remake da filmen stil og univers slet ikke minder om hverken Burtons eller ham den anden der instruerede den mesterlige Batman og Robin. :)
The Hills Have Eyes "lokkemads scenen som jeg vælger og kalde den, er direkte modbydelig"
Og resten af filmen er i et hæsblæsene tempo, som også formår og give et par chock undervejs.
Oceans Eleven Fantastisk cast, og jeg ku simplthen ikke ha forstillet mig andre i rollen som Danny Ocean end George Clooney i dette remake. Filmen har glimt i øjet, humor og generelt bare en coolness faktor over sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 djibyman2-the seque 14 år siden
#32 Lord Beef Jerky 14 år siden
#33 misuma 14 år siden
Hvilket får mig til at tænke på Gus Van Sant's Psycho. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at forstå hans tankegang da han lavede denne film.
#34 Lord Beef Jerky 14 år siden
#35 OxxY 14 år siden
Tæller Starsky & Hutch og Batman Begins som remakes?
#36 IK 14 år siden
Batman Begins er en Reboot, og medmindre man mener Reboots = Remake, så tæller den ikke. Jeg mener ikke det er et remake da filmen stil og univers slet ikke minder om hverken Burtons eller ham den anden der instruerede den mesterlige Batman og Robin. :)
#37 djibyman2-the seque 14 år siden
He he, mesterlig, den var go;-)
#38 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#39 Åkepool 14 år siden
Nu holder du igen med stofferne my Lord ;)
"Scarface" (De Palma's version) er fantastisk :)
#40 elwood 14 år siden
"lokkemads scenen som jeg vælger og kalde den, er direkte modbydelig"
Og resten af filmen er i et hæsblæsene tempo, som også formår og give et par chock undervejs.
Oceans Eleven
Fantastisk cast, og jeg ku simplthen ikke ha forstillet mig andre i rollen som Danny Ocean end George Clooney i dette remake. Filmen har glimt i øjet, humor og generelt bare en coolness faktor over sig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"