Gravatar

#101 elwood 16 år siden

Hvis USA, Canada, Italien og Frankrig ikke ved GTA Iv kommer... ja så det sku deres egen skyld hehe.

What is that?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 elwood 16 år siden

IGN kigger lidt mere på MP i GTA IV

Gametrailers Review kommer op engang på Søndag.

The Number is Five
Look out people! take a Dive

Unless you'ed like to get hit by my ride

Gravatar

#104 elwood 16 år siden

Så er det tid til at teste folks nysgerighed/tålmodighed.

det følgende Klip indeholder Intro'en og Gameplay fra ps3 udgaven, jeg har ikke selv set det, kun lige noget loading screen i starten, så nej det er ingen Rick roll.

Intro og gameplay

Hvis nogen vil spoile det før Tirsdag, er muligheden der nu, you have been warned...

af mindre spoiler venlige ting er 1up's interview med Sam Houser

Gamespots Animating the world of GTAIV
Gravatar

#105 DarkLight 16 år siden

Argh!....must.....resist....
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#106 elwood 16 år siden

#105 du kan self. prøve og springe til slutningen, det var jo dig der "brokkede" over vi ingen actual gameplay så i deres trailers hehe 8-)

du kan self, bare holde ud indtil videoen med sikkerhed bliver taget ned igen af Rockstar, det jeg har læst er at der er omkring lidt over et minuts loading hver gang man starter spillet, men det er self. kun hver gang det skal startes.
Gravatar

#107 DarkLight 16 år siden

Jeg tror jeg holder ud :) Kan godt vente til Tirsdag. Men hvordan er det egentlig med voice chat i GTA? Synes ikke jeg kan mindes at have hørt om det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#108 elwood 16 år siden

#107 fungere vel på samme måde som andre spil I think, har ikke benyttet det så meget på min PS3, så jeg ik hel sikker faktisk.
Gravatar

#109 DarkLight 16 år siden

#108, det har jeg nemlig heller ikke. Men det skal vi da i GTA :P
Gravatar

#110 elwood 16 år siden

Genial Lobby!

But you won't be sitting around long staring at boring screens. That's because Party Mode drops you into a secluded part of Liberty City with a host of guns and vehicles available to smack your buddies around. This is your lobby and it can become a pleasant distraction while the host tries to get his act together and launch you into one of the many multiplayer modes available.

Skriv ny kommentar: