P.g.a. stor usikkerhed om antallet af spil som er færdig til release har producenten oplyst at alle ordre som er lagt efter d. 15/04-08 er i risiko for ikke at kunne få varen til release. Dette skulle ihht. vores oplysninger gælde alle forhandlere i Europa Bestil nu og vi sender ud efter først-til-mølle princippet. Vi hæver ikke penge på kreditkort før varen bliver sendt
And now unto some news. The GTA Devil, holder lige en break, og istedet er Mr. News tilbage.
Btw The GTA Devil holder for nu, bare gå på gametrailers.com der sku man efter sigende ku finde alt fra drunk driving, people on fire, og Euphoria amok sekevnser.
Hvis man altså ik kan vente til Tirsdag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 elwood 16 år siden
Gameplay no intro, lav kvalitet filmet
jeg indrømmer jeg så de første 10 sec. her, for dælen det ser fedt ud når han løber man kan virkelig se, hvordan vægten fordeler sig på hans ben.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#112 DarkLight 16 år siden
#113 ks 16 år siden
Fuuuuuuck, hvor jeg glæder mig!
#114 elwood 16 år siden
Så lykkedes det, godt nok var det en flv fil, men det sku den bare lige ha påsat i enden af filnavnet mystisk.
Men tjek min lejrbåls sang fra 2007 ud.
Campfire Song 2007
#115 elwood 16 år siden
Se nederst video for lidt kørsel og slåskamp Og tjek lige den affjedring!
#116 Bony 16 år siden
#117 elwood 16 år siden
P.g.a. stor usikkerhed om antallet af spil som er færdig til release har producenten oplyst at alle ordre som er lagt efter d. 15/04-08 er i risiko for ikke at kunne få varen til release. Dette skulle ihht. vores oplysninger gælde alle forhandlere i Europa
Bestil nu og vi sender ud efter først-til-mølle princippet. Vi hæver ikke penge på kreditkort før varen bliver sendt
And now unto some news. The GTA Devil, holder lige en break, og istedet er Mr. News tilbage.
IGN snakker med Leslie Benzies Producer hos Rockstar North, omkring The Design Process
#118 elwood 16 år siden
to links.
1
Gametrailers
#119 dyg 16 år siden
Så har de sgu bare at sende den til mig, så jeg har den på tirsdag. Ellers bliver jeg harm!
#120 elwood 16 år siden
Btw The GTA Devil holder for nu, bare gå på gametrailers.com der sku man efter sigende ku finde alt fra drunk driving, people on fire, og Euphoria amok sekevnser.
Hvis man altså ik kan vente til Tirsdag 8-)