Har lige hørt IGN's Podcast specielt om GTA IV damm det var godt, jeg sidder allerede og får en lille ide.
MP Freeroam, hvor alle starter ud med at drikke sig fuld i spillet, før man tager en Deathmatch alle mod alle, bare for lige at starte ud hehe.
Og hele tingen med at man kan sætte sig ind i en modstanders bil som passager, mens han køre hehe so random, men garanteret ret munter når man prøver det.
Og bare hele tingen med at alle i Freeroam har deres eget wanted level, så jeg kan køre lige så stille, med min 2 star wanted level, hvorefter jeg pludselig bliver overhalet af f.eks. Darklight med Wanted Level 5! med hans følge af Helicopter, og Politi biler.
Jeg ser satme frem til bare at rode rundt i MP, og ikke mindst SP.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 elwood 16 år siden
Karakteren er self den samme til PS3 og 360 udgaven, men jeg linker bare for sjov til PS3 siden.
Og et Videoreview er der også vedlagt, som jeg nu vil se i HD ahh 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 Bony 16 år siden
#133 elwood 16 år siden
#134 elwood 16 år siden
#135 elwood 16 år siden
MP Freeroam, hvor alle starter ud med at drikke sig fuld i spillet, før man tager en Deathmatch alle mod alle, bare for lige at starte ud hehe.
Og hele tingen med at man kan sætte sig ind i en modstanders bil som passager, mens han køre hehe so random, men garanteret ret munter når man prøver det.
Og bare hele tingen med at alle i Freeroam har deres eget wanted level, så jeg kan køre lige så stille, med min 2 star wanted level, hvorefter jeg pludselig bliver overhalet af f.eks. Darklight med Wanted Level 5! med hans følge af Helicopter, og Politi biler.
Jeg ser satme frem til bare at rode rundt i MP, og ikke mindst SP.
#136 Killkaj 16 år siden
#137 Bony 16 år siden
#138 elwood 16 år siden
Lidt gamle footage, men bestemt også noget nyt.
#139 Patriarch 16 år siden
#140 dyg 16 år siden