#117 - Det er simpelthen typisk og til at brække sig over. Jeg er konstant bare pisse uheldig med sådan nogen ting. Min ordredato er selvfølgelig d. 16/4. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#124Forudbestil GTA IV nu til Xbox360 eller PS3, så afsender vi det dagen før release, så du har det på selve releasedagen. Vi får nok spil fra leverandøren til, at vi kan sende det til alle, der forudbestiller det.
skriver de.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det sku ikke hver spiludvikler der tager sig så godt af sine Fans, or Should I say Fansite Webmasters.
Det bedste af det hele er dog at det her er Gamers Syn på spillet og ikke pressen, og man kan nærmest føle hvor sjovt de må ha haft det udfra deres beretninger, som om det gør ventetiden nemmer!
Suk for en gangs skyld er jeg i Konflik med mig selv, Yes det er Weekend, men for dælen jeg vil også spille GTA IV, argg it's Torture!
#121 dyg 16 år siden
#122 Bony 16 år siden
#123 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#124 Bony 16 år siden
EDIT: Det er kun 35 kroner ekstra. Hvis de kan levere til tiden er det værd at overveje.
#125 elwood 16 år siden
skriver de.
#126 Bony 16 år siden
#127 elwood 16 år siden
#128 elwood 16 år siden
Gamespot Weapons, Cover and Combat Q/A
En Ti'er mere til samlingen Playstation World Magazine hehe tjek lige det med Rødt øverst 8-)
#129 elwood 16 år siden
De snakker om deres farvorit ting fra spillet.
#130 elwood 16 år siden
Det sku ikke hver spiludvikler der tager sig så godt af sine Fans, or Should I say Fansite Webmasters.
Det bedste af det hele er dog at det her er Gamers Syn på spillet og ikke pressen, og man kan nærmest føle hvor sjovt de må ha haft det udfra deres beretninger, som om det gør ventetiden nemmer!
Suk for en gangs skyld er jeg i Konflik med mig selv, Yes det er Weekend, men for dælen jeg vil også spille GTA IV, argg it's Torture!
Og lad os da lige fikse en lille video af Niko, nu vi er igang