Har gamet det halve af natten og det meste af morgenen, og det er absolut et af de fedeste spil, jeg længe har prøvet. Får det allerværst, når jeg bryder ud i manisk latter efter at have likvideret et utal af mennesker eller bare brugt en af mine biler til at pløje dem ned. Så er det, jeg begynder at blive bekymret for min forstand.
Jeg skal ikke være for god til at være den første til at være lidt frusteret :)
Hvad sker der lige med bilerne i dette spil? Det kan godt være, det ser fedt ud med affjedring og sådan, men nu skal man også lige tænke på konsekvenserne dette giver.
Det er simpelthen noget nær umuligt at lave et ordenlig sving med en smulefart. Og i regnvejr er det da fuldstændig sindsygt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Argh jeg bliver nødt til at få et nyt tv :( Opløsningen og brightness/contrast er helt fucked up, men kun når jeg spiller GTA... lidt nederen. Ellers absurd fedt spil. ;)
#227 - Enig! Bryder mig heller ikke synderligt om det. Og som skrevet andetsteds er jeg ret træt af fps-drops. Ja det er da et pænt spil, men jeg vil hellere have at det kører helt flydende.
Er endnu ikke overbevist om, at dette er guds gave til computerspillere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 Killkaj 16 år siden
#222 Kruse 16 år siden
Nice idé! Jeg er da også frisk på at der blev spillet noget multiplayer GTA IV og starte en klan inde på filmz.
Dog er min PS3 stadig til reperation, så jeg kan ikke spille GTA lige med det samme :(
#223 dyg 16 år siden
#222 - Bummer! Håber snart du får den retur. Ubeskrivelig dårlig timing dér :(
#224 filmz-gofferoffer 16 år siden
Er klart med på noget klanværk af en art, hvis det kommer op!
#225 Bony 16 år siden
Jeg er også klar på klanen der. ;)
#226 McPeter 16 år siden
#227 DarkLight 16 år siden
Hvad sker der lige med bilerne i dette spil? Det kan godt være, det ser fedt ud med affjedring og sådan, men nu skal man også lige tænke på konsekvenserne dette giver.
Det er simpelthen noget nær umuligt at lave et ordenlig sving med en smulefart. Og i regnvejr er det da fuldstændig sindsygt :)
#228 filmz-Kragmose 16 år siden
Opløsningen og brightness/contrast er helt fucked up, men kun når jeg spiller GTA... lidt nederen. Ellers absurd fedt spil. ;)
#229 dyg 16 år siden
Er endnu ikke overbevist om, at dette er guds gave til computerspillere.
#230 Bates 16 år siden