Gravatar

#231 elwood 16 år siden

Må indrømme jeg er ret vild med bilerne, selv om den klassike finte med at trække håndbremse ikke virker, så har jeg da fået lavet en masse undvige manøvre der vlle gøre The Blues Brothers Ære.

Detaljerne! for dælen da jeg elsker det, bare sådan en simple ting som at ringe til Politiet og få dem til at komme forbi, og høre betjenten irreteret stå at brokke sig over hvem som spilder hans tid.

Euphoria, der kan ikke siges nok om denne lille geni streg, mit seneste stunt var at gå efter en fodgængere mens jeg langsomt skød ham i først det ene ben, så begyndte han at halte, så i det andet ben og nu slæbte han sig nærmest væk fra mig, og bønfaldt om jeg ikke sku skyde ham.

Nåja og Niko har også haft et par sammenstød med en Mur eller to indtil videre hehe.

Niko er en fantastisk karakter (virker også som om han har det lidt skidt med det han går rundt og laver) er vild med samspillet mellem ham og hans Fætter Roman, men det er sku geniale karaktere alle sammen hehe, Little Jacob (thx god for subtitles hehe)

Og så bare det at stå og obsevere folk der går rundt, ordene er ikke bare tomme løfter, det her føles virkelig som en levende By.

Oh and for those wondering, min Router opføre sig lidt skægt lige pt. så det derfor jeg ikke ses online på min PS3.

Men ja kort sagt Rockstar har Indfriet alle mine Ønsker indtil videre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#232 DarkLight 16 år siden

#229, jeg har godt nok ikke oplevet nogle framerate problemer endnu. Men det kan jo være det kommer :)

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#233 DarkLight 16 år siden

#231, måske er det bare mig der er dårlig, men jeg kan simpelthen ikke lave en hurtig 90 graders sving succesfuldt. Bilen vil ikke dreje når man bremser normalt og håndbremsen får den til at lave en 180 graders. Det er for dårligt lavet. Specielt når jeg lige kommer fra Burnout, hvor den slags ting bare virker :)

Her sejler bilerne bare rundt :) Men jeg har nu på mistanke at der er træning, der skal til.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#234 elwood 16 år siden

#233 "Her sejler bilerne bare rundt :) Men jeg har nu på mistanke at der er træning, der skal til."

Tror jeg også, jeg kan allerede mærke jeg er bedre til det.

Uhh har lige haft min første Explosion, da jeg fik fat i en Shotgun og begyndte at gennemhulle en pickup truck, mmm those Explosions sure Are Nice.

Og Taxi turen hvor man bare sidder bagi og kigger på området, man kan sidde og sige uhh der skal jeg hen bagefter den her mission.

Gravatar

#235 elwood 16 år siden

Btw kan det passe Lazlow ikke har været i radio'en endnu (kommer måske senere i spillet), synes ikke jeg kan finde ham på nogle af stationerne.

eller også har jeg bare ramt allede tidspunkter hvor han ik snakkede 8-)
Gravatar

#236 DarkLight 16 år siden

#234, nja. Jeg kom kørende lidt stærkt på en bro og kom skævt ind på et fortov. Som bilen så fejrende med at hoppe over siden på broen og ned i vandet. Virker lidt ekstermt ;)
Gravatar

#237 elwood 16 år siden

#236 hehe det kan du ha ret i 8-)

Men der er satme forskel på de forskelige biler i byen.

Hehe Niko står og bliver irtteret hvis han stå stille i regnen, står og ryster sig for at få vandet væk igen, munter detalje.
Gravatar

#238 elwood 16 år siden

#217 vil lige knytte en kommenatr mere til det med Mr. Diaz.

Gametest Magasin, er efter min mening ikke et særlig godt program (bryder mig ikke om opbygningen og de resterene anmelder) det har dog to lyspunkter.

Daniel og Dennis, jeg mener klart at det er dem som bære programmet, de andre undskyld jeg siger det går mig lidt på nerverne, især værtinden.

Gravatar

#239 dyg 16 år siden

#238 - Dennis og Daniel er klart de bærende elementer. Deres anmeldelser og (ISÆR) deres små filmklip viser, at de ikke bare er endnu to gemene spil-anmeldere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#240 ks 16 år siden

Nogle af jer, der har oplevet, at spillet fryser? Så vidt jeg kan se er der store problemer både på XBOX360'eren og PS3'eren med, at spillet simpelthen fryser i begyndelsen. Det kan åbenbart heller ikke fixes ved at re-installere, eller endda formatere harddisken.

http://www.gamespot.com/news/6190136.html?part=rss...

For fanden, håber virkelig ikke, at det er tilfældet med min kopi, når jeg engang modtager den.

Skriv ny kommentar: