Gravatar

#241 dyg 16 år siden

#240 - Jeg har ikke oplevet problemet. Startede vel spillet 4-5 gange uden problemer i går.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#242 DarkLight 16 år siden

Jeg oplevede et par gange i går at det frøs men jeg kørte rundt. Det drejede sig måske om 5 sekunder, og så kørte jeg videre.

Det ser dog ikke ud til det er det samme?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#243 McPeter 16 år siden

Fik prøvet spillet en times tid i går...

D A M N

hvor er det vildt.

Jeg har spillet alle GTA spil op til og med Vice City, men følte ikke rigtigt der var så meget nyt i SA osv.

Men fra hvad jeg har nået at se indtil videre er det jo nærmest et helt nyt spil. Har svært ved at forestille mig hvad de vil kunne lave i GTA V der skulle kunne være bedre. :-)

Jeg synes også bilerne var svære at styre, men mest fordi nogle tosser har placeret "Cinematic view" på O-knappen hvor håndbremsen burde sidde. Så hver gang jeg har god fart på og brug for et skart sving, så ser jeg i stedet mig selv crashe fra fugleperspektiv hehe. ;-)

Har smidt controller over på Classic så jeg fik speeder på X-knappen - kan man derudover justere de enkelte knapper også? Vil have håndbremsen på O-knap...nu! :-)

Selvom jeg har kun har fået et lille glimt af spillet virker det enormt og man kan interagere med alt. Samtidig ser det bare VILDT godt ud - selv på mit gammeldags tv. Kan næsten ikke vente med at se det i HD.

Glæder mig til at spille mere i weekenden.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#244 DarkLight 16 år siden

#243, glem det. Sving foretages ikke med håndbremsen. Du ender i havnen så! :)

Og ja. Det er et fedt spil. Jeg vil stadig mene af de mange 10/10 nok liige er i overkanten på nuværende tidspunkt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#245 McPeter 16 år siden

Altså når jeg huske hvor håndbremsen sad så kunne det da godt lade sig gøre at bruge den til at svinge med - krævede bare lige lidt øvelse.

Den normale bremse virker jo ikke...

Eneste der var lidt svært var at styre bil+kamera+bremse rundt i svingene :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#246 dyg 16 år siden

#243 - Jeg har flere gange trykket på "Trekant" hvor jeg ville lave en håndbremsevending, med det resultat at Niko kaster sig ud af en bil med fuld fart og banker ind i modkørende... AV!
Gravatar

#247 DarkLight 16 år siden

Gravatar

#248 gi-jones 16 år siden

Så var der lige en af drengene fra mit arbejde der tog sin X-Box og sit GTA med idag, hvorefter vi koblede det på én af 103" skærmene nede på lageret sammen med et par lede højtalere.

:-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#249 dyg 16 år siden

#248 - 50" er ganske ok for mig, alt derover er bare pral :P
Gravatar

#250 elwood 16 år siden

hehe jeg tog lidt tid om ikke og skifte mellem langt og kort lys i starten, ramte altid den knap i panik hvergang hehe.

Jeg kan ikke lade være med at blive betaget af detaljerne, bare stå stille på et gadehjørne, og obsevere folks dagligdag.

Btw har New York et ret genialt gadenavn, eller er der en Stor fan af Firefly hos Rockstar Games? for der er en gade i GTA IV der hed noget med Firefly obseverede jeg en dag jeg kørte rundt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: