Gravatar

#111 filmz-DocDoom 16 år siden

Soundtrack til AC: http://jegergrim.com/lyd/?a=selyd&i=2530 (2. vers, 0:40 min.) - husk lyd.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#112 Bony 16 år siden

#102 - Ja, det er også rigtigt. Glemte selvfølgelig at takke shadowcat for linket. Tak skyggemis.. :)

Jeg er stadig overrasket over hvor meget af ens tid det kan tage. Man kan sidde og spille og pludselig er der gået to timer. Det er en fed fornemmelse. Hvis man selvfølgelig ikke lige har andet man skal lave. :)

#106 - Hvad ligner det? Spoiler du nu også..?! ;)

hehe
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#113 elwood 16 år siden

#112 no no, that was my companion cube, everyone needs it.

look there is Cake go ahead it eat, it's very real.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#114 Bony 16 år siden

#113 - Jeg tror jeg er for søvnig til at forstå hvad du siger. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#115 elwood 16 år siden

Sådan Nintendo, se så lige at få losset den Channel til Eu 8-)

Everyone's Nintendo Channel
Gravatar

#116 DarkLight 16 år siden

Så fik jeg spillet lidt Drake, og jeg må sige at jeg nyder spillet i fulde drag. Demoen gav et ret godt indtryk af spilmekanikken, men stemningen overaskede mig alligevel en del. Det er jo som at spille en Indy-film.

Allerede efter under 1 times spil, var der været øjeblikke, hvor man bare stopper op og nyder billedet og sceneriet(Ubåden anyone?)

Kampene er intense og tilfredsstillende, og jeg kan ærlig talt ikke vente med at begynde mig på eventyr igen.

Desværre presser både AC og COD4's fantastiske onlinekampe!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#117 elwood 16 år siden

#116 hehe jeg sku ha begyndt på det igår, men jeg kom til at tage en lille lur i stedet for.

Der er mange som også sammenligner det med Romancing the Stone, med hensyn til Drake og Hendes Reporterens Forhold til hinanden.

Må lige få set på det når jeg kommer hjem 8-)
Gravatar

#118 DarkLight 16 år siden

Jeg ser nu flere sammenligninger med Indy og Marion. Sjældent jeg sidder og grine af spil, men her virker det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#119 elwood 16 år siden

#118 one word: psychonauts, desværre kun til PC og Xbox, men for satan det er skægt.

Ellers så det gamle Lucas Arts, f.eks. Sam and Max Hit The Road.

Men self. hvis adventure ikke er din genre sååå..

Det første spil er dog 3. person Action Adventure, med en fantastisk morsom historie og skøre karaktere i.

Hmm det blev så vidst til mere end one word 8-)
Gravatar

#120 DarkLight 16 år siden

#119, ja, men det er jo også meningen det skal være sjove spil. Synes sjældent at "filmiske" spil fungerer når de forsøger lidt slapstick ind imellem.

Skriv ny kommentar: