#102 - Ja, det er også rigtigt. Glemte selvfølgelig at takke shadowcat for linket. Tak skyggemis.. :)
Jeg er stadig overrasket over hvor meget af ens tid det kan tage. Man kan sidde og spille og pludselig er der gået to timer. Det er en fed fornemmelse. Hvis man selvfølgelig ikke lige har andet man skal lave. :)
Så fik jeg spillet lidt Drake, og jeg må sige at jeg nyder spillet i fulde drag. Demoen gav et ret godt indtryk af spilmekanikken, men stemningen overaskede mig alligevel en del. Det er jo som at spille en Indy-film.
Allerede efter under 1 times spil, var der været øjeblikke, hvor man bare stopper op og nyder billedet og sceneriet(Ubåden anyone?)
Kampene er intense og tilfredsstillende, og jeg kan ærlig talt ikke vente med at begynde mig på eventyr igen.
Desværre presser både AC og COD4's fantastiske onlinekampe!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#111 filmz-DocDoom 16 år siden
#112 Bony 16 år siden
Jeg er stadig overrasket over hvor meget af ens tid det kan tage. Man kan sidde og spille og pludselig er der gået to timer. Det er en fed fornemmelse. Hvis man selvfølgelig ikke lige har andet man skal lave. :)
#106 - Hvad ligner det? Spoiler du nu også..?! ;)
hehe
#113 elwood 16 år siden
look there is Cake go ahead it eat, it's very real.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 Bony 16 år siden
#115 elwood 16 år siden
Everyone's Nintendo Channel
#116 DarkLight 16 år siden
Allerede efter under 1 times spil, var der været øjeblikke, hvor man bare stopper op og nyder billedet og sceneriet(Ubåden anyone?)
Kampene er intense og tilfredsstillende, og jeg kan ærlig talt ikke vente med at begynde mig på eventyr igen.
Desværre presser både AC og COD4's fantastiske onlinekampe!
#117 elwood 16 år siden
Der er mange som også sammenligner det med Romancing the Stone, med hensyn til Drake og Hendes Reporterens Forhold til hinanden.
Må lige få set på det når jeg kommer hjem 8-)
#118 DarkLight 16 år siden
#119 elwood 16 år siden
Ellers så det gamle Lucas Arts, f.eks. Sam and Max Hit The Road.
Men self. hvis adventure ikke er din genre sååå..
Det første spil er dog 3. person Action Adventure, med en fantastisk morsom historie og skøre karaktere i.
Hmm det blev så vidst til mere end one word 8-)
#120 DarkLight 16 år siden