Så kom jeg også igang emd Uncharted og damm det nok et af de mest filmmiske spil jeg længe har prøvet, Voice castingen er perfekt, fra den gamle erfaren Sully, der kan li en god cigar fortælle om sine små eventyr. Til den Handlekraftige Reporter med masser af Gå på mod, og ikke Mindst Nathan Drake, som er Sarkastisk, og charmerende over alle grænser.
"Technicaly we don't have a permit to be here" hehe jeg kan også sagtens tage mig selv i at grine over kommentarene som i en god Eventyr film.
Og ja for dælen ubåden er satme flot scenarie
Jeg fik øje på ham den ene, bad guy der patruljerede oppe på Ubåden mens Drake stiftede bekendtskab med Sully's gamle venner, og jeg vidste bare hvad der sku ske, da Nathan jo lige havde kommet til at aktivere en Torpedo, poor Guy
Ja Indiana Jones/Romancing the Stone sammenligningerne jeg har hørt om kan jeg sagtens se i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nogen gange så støder man på et spil, man bare har svært ved at lægge fra sig, man more sig så meget, og kan ikke lægge det fra sig, men man er nødt til det fordi ellers vil det ende for hurtigt, sådan et spil er Uncharted: Drakes Fortune til PS3.
Naugthy Dog har lavet det jeg vil betegne som Spil Narko, jeg skal ha mit fix.
Har netop lige blevet færdig med en af de mest underholdende On rail shooter sekvenser jeg har prøvet i lang tid, især da jeg opdagede at jeg ikke bare ku skyde fjenden, men også træerne i junglen, så fjenden smadre ind i dem på spetakulær vis.
DarkLight ved sikkert hvad jeg mener, har kun en ting og sige Uncharted få det til PS3 når i kan.
Og nu lægger jeg controlleren fra mig og glor lidt kedelig tv 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
På deres side kan man også se at en ny trailer kommer den 6 Dec 3:00 PM EST "Move Up, ladies" er navnet, så mon ikke den kommer til at handler om det modsatte Køn i spillet.
For satan det er et fedt Box Art de har fået lavet.
Jeg håber stadig på det allerbedste for Rockstar folket, og Hilary og Jack Thompson skal bare holde sig langt væk, så Rockstar kan giv os det Next Gen GTA som de har villet i så lang tid.
Og igen for god ordens skyld GTA 4 er sat til udgivelse engang i 2008 indtil videre. Marts -April er det sidste jeg har hørt.
#121 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 elwood 16 år siden
#123 filmz-Kadann 16 år siden
Alle gameres bedste ven er et smut i retten. :D
#124 elwood 16 år siden
Den mand er ondskab, ham og så Hilary Clinton, they are Evil I tell you, Evil!
#125 elwood 16 år siden
"Technicaly we don't have a permit to be here" hehe jeg kan også sagtens tage mig selv i at grine over kommentarene som i en god Eventyr film.
Og ja for dælen ubåden er satme flot scenarie
Ja Indiana Jones/Romancing the Stone sammenligningerne jeg har hørt om kan jeg sagtens se i spillet.
#126 elwood 16 år siden
Naugthy Dog har lavet det jeg vil betegne som Spil Narko, jeg skal ha mit fix.
Har netop lige blevet færdig med en af de mest underholdende On rail shooter sekvenser jeg har prøvet i lang tid, især da jeg opdagede at jeg ikke bare ku skyde fjenden, men også træerne i junglen, så fjenden smadre ind i dem på spetakulær vis.
DarkLight ved sikkert hvad jeg mener, har kun en ting og sige Uncharted få det til PS3 når i kan.
Og nu lægger jeg controlleren fra mig og glor lidt kedelig tv 8-)
#127 elwood 16 år siden
Buka Pintu...
#128 elwood 16 år siden
det kan ses på gta4.com
Og samtidig har de fikset en lille "trailer" sammen der viser coveret på en lidt anden måde.
Se det her, hvis gta4.com er sløv
På deres side kan man også se at en ny trailer kommer den 6 Dec 3:00 PM EST "Move Up, ladies" er navnet, så mon ikke den kommer til at handler om det modsatte Køn i spillet.
For satan det er et fedt Box Art de har fået lavet.
Jeg håber stadig på det allerbedste for Rockstar folket, og Hilary og Jack Thompson skal bare holde sig langt væk, så Rockstar kan giv os det Next Gen GTA som de har villet i så lang tid.
Og igen for god ordens skyld GTA 4 er sat til udgivelse engang i 2008 indtil videre. Marts -April er det sidste jeg har hørt.
#129 DarkLight 16 år siden
#130 filmz-DocDoom 16 år siden
Jeg kan oplyse, at min PS3 heller ikke vil joine et online-spil. Jeg lod den prøve i 10 minutter, så gad jeg ikke mere.
Men måske virker det med kun "venner"?