Pr. guitar og det er USB, ja. Problemet er selvfølgelig ikke større, end man bare sætter dem til, når man skal bruge dem, men alligevel lidt tåbeligt, når de andre controllere er trådløse, uden at man skal bruge en ekstra dims.
og hvis man vil se selve previewet af Wipeout HD istedet for at downloade hele The 1up show, kan det ses Her
21
Og så tror jeg Shane fra EGM har ret i man skal forsøge at undgå al nyt info om MGS4, for som han siger "al det man har set indtil nu er kun toppen af isbjerget" Og man risikere at spoile sig selv... men det er satme svært at lade være.
Har læst de fleste af de nye Previews og de der F.R.O.G.S lyder som en ret munter fjende 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Et lille kig på nogle af de forskellige konsol udgaver af Star Wars Force Unleashed, Jaja Wii'en har stadig ikke 1:1 real movement som mange havde håbet på i forb. med Lightsaber (tror ikke hel Wii er skabt til dette faktisk) men jeg synes dog det er rart at vide at der også arbejdes insetivt på Wii udgaven, og at de svager konsoller grafik mæssigt får godbider i form af eksluive steder de kan besøge.
Jeg går nok Efter PS3 udgaven her, men Wii udgaven ku godt gå hen og blive underholdende også, selv om de nok må undvære en del af alle de fancy'e fysik ting som kræver en del hardware at udnytte.
Men Det ser ud til Force is Strong in these Console Versions 8-)
Bliver spændende og se om vi får et godt Star Wars spil igen, det har været et stk. tid siden sinden sidst, og indtil videre er jeg ret positivt indstillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 McPeter 16 år siden
#182 dyg 16 år siden
#183 El vez 16 år siden
#184 filmz-Kadann 16 år siden
Pr. guitar og det er USB, ja. Problemet er selvfølgelig ikke større, end man bare sætter dem til, når man skal bruge dem, men alligevel lidt tåbeligt, når de andre controllere er trådløse, uden at man skal bruge en ekstra dims.
#185 elwood 16 år siden
GTA
Tuesday at 6 PM GMT or 10 AM PST, kommer de store sites MP preview, hvor de spillede mod hinanden.
Full Auto udviklerne lukker ned
og hvis man vil se selve previewet af Wipeout HD istedet for at downloade hele The 1up show, kan det ses Her
21
Og så tror jeg Shane fra EGM har ret i man skal forsøge at undgå al nyt info om MGS4, for som han siger "al det man har set indtil nu er kun toppen af isbjerget" Og man risikere at spoile sig selv... men det er satme svært at lade være.
Har læst de fleste af de nye Previews og de der F.R.O.G.S lyder som en ret munter fjende 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 elwood 16 år siden
Ja den lille gut her, der skal sku ikke så meget til at underholde ham.
Simplthen alt for Kær 8-)
Hehe
#187 elwood 16 år siden
Jeg går nok Efter PS3 udgaven her, men Wii udgaven ku godt gå hen og blive underholdende også, selv om de nok må undvære en del af alle de fancy'e fysik ting som kræver en del hardware at udnytte.
Men Det ser ud til Force is Strong in these Console Versions 8-)
Star Wars: Force Unleashed
Bliver spændende og se om vi får et godt Star Wars spil igen, det har været et stk. tid siden sinden sidst, og indtil videre er jeg ret positivt indstillet.
#188 dyg 16 år siden
#189 McPeter 16 år siden
Hvor kan man ellers finde en billig PS3?
Afhængigt af hvilke spil der følger med og prisen for dem skal det nok som udgangspunkt være uden spil.
#190 Bony 16 år siden