Gravatar

#201 elwood 16 år siden

#200 hehe du ikke den eneste 8-)

19
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#202 elwood 16 år siden

23 Maj Haze til EU.
Gravatar

#203 Bony 16 år siden

13 Juni Hysten Festival til Odder.

;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#204 elwood 16 år siden

#203 hehe hmm er det wii'en 8-)
Gravatar

#205 elwood 16 år siden

Nåja for resten jeg har jo endelig kommet igang med min Battlefield Bad Company MP Beta, og ja faktisk vil jeg bare forslå at se 1up's preview fra The 1upshow, fordi de nailer sku min mening ret godt med spillet.

Det er en beta med stort B, men der er potentiale gemt, men jeg er mest hooked på SP delen her.

Og EA's ide med at forlange real life penge for nogen specielle våben tiltaler mig slet ikke.

Selv om destruktionen er meget fastlagt, kan kon destruere på hel faste måder, så er det sku rimelig tilfredsstillene at fjerne muren hvor fjenden har gemt sig 8-)
Gravatar

#206 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#207 elwood 16 år siden

Battlefield Bad Company siuationen med Micro transactions er ikke hel så slem som man frygtede i starten.

EA svare tilbage
Gravatar

#208 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#209 elwood 16 år siden

Munter mig lidt med COD4 igen med mine Pioneer Headphones og HDMI billede på 360'eren, og en højer sværhedsgrad, er kommet til sidst akt i den fænomenale Sniper Mission, argg den
Helicopter
kan godt se og få lettet RØVEN!

Men hvor er det dog tilfredsstillene og høre fjenden rende lige ind i ens nøjesomt placeret Claymore's 8-)
Gravatar

#210 Bony 16 år siden

#209 - Jeg tog også lige et par runder online idag på PS3'eren. Jeg er ved at være ret habil efterhånden, hvis jeg selv skal sige det. :)

Jeg har en playtime på ca. 7 dage. Hvilket dog er intet i forhold til toppen af listen som ligger på mellem 30-40 dages spil. Det er fandme lang tid!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: