Jeg har ikke forsøgt med Xbox, men generelt synes jeg at PS3'eren er mere fleksibel på mange punkter, når det kommer til overførelse af filer, læsning af filer o.s.v. fra USB.
Husk dog at en evt. harddisk eller USB-stick skal være formatteret til FAT32, ellers kan PS3'eren ikke læse den. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Den store fordel mht. harddiskplads på PS3 i forhold til Xbox er, at den bruger helt almindelige 2½" harddiske, så hvis du på et tidspunkt får brug for mere plads, kan du frit udskifte disken og det påvirker ikke engang garantien.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg tror nu heller ikke det er hvad Patriarch er ude efter - jeg tror muligvis bare at han enten har en 360'er i forvejen eller har haft fingrene i en.
Cool. Jeg er dog lidt bekymret for støj... Jeg vil virklig ikke skulle overdøve maskinen med musik. Jeg vil godt kunne have den tændt uden at den generer.
[edit] Ja, har en XBOX og den er simpelthen uegnet til musik pga. støjen.
En anden ting... Hvordan med fjernbetjening. Jeg kan se at man kan få en til 200-300,- . På sigt kunne jeg dog godt tænke mig én fjernebetjening til hele lortet - mit TV (panasonic) min forstærker (Onkyo) og min PS3. Hvordan er mulighederne for det.
#21 filmz-Utyske 14 år siden
#22 Patriarch 14 år siden
Tak for svar.
#23 filmz-Utyske 14 år siden
Husk dog at en evt. harddisk eller USB-stick skal være formatteret til FAT32, ellers kan PS3'eren ikke læse den. :)
#24 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#25 Patriarch 14 år siden
Det er for langt ude at jeg endnu ikke har en BD afspiller.
#26 filmz-Utyske 14 år siden
#27 McPeter 14 år siden
#28 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg tror nu heller ikke det er hvad Patriarch er ude efter - jeg tror muligvis bare at han enten har en 360'er i forvejen eller har haft fingrene i en.
#29 Patriarch 14 år siden
[edit] Ja, har en XBOX og den er simpelthen uegnet til musik pga. støjen.
#30 Patriarch 14 år siden