Gravatar

#51 ks 13 år siden

gi-jones (46) skrev:
Overvejer kraftigt at købe en Kindle. Er der nogen, der har en sådan og som kan fortælle noget om hvordan det virker? Jeg er især interesseret i hvad bøger koster, og om der er nogen begrænsninger her i Danmark på hvad man kan købe.

Jeg har netop fået en Kindle i julegave, og må indrømme - det fungerer sgu godt. Du er muligvis bundet til Amazon, når der skal købes bøger, men det er billigt, let og simpelt at købe, overføre og begynde at læse.

Og så er den ganske behagelig at læse på. Særligt er det et stort plus, at du kan justere størrelse, skrift, linjeafstand osv.

Det eneste, jeg umiddelbart savner i forhold til en rigtig bog, er en form for overblik. Jeg er typen, der ofte bladrer frem og tilbage, og det er trods alt noget mere besværligt på Kindlen.
Gravatar

#52 gi-jones 13 år siden

Hvordan er udvalget og priserne på de bøger du kan købe? Og kan den håndtere alm. PDF filer også?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#53 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 elwood 13 år siden

[url= kig ind i The Insiders hjem[/url]
Gravatar

#55 ks 13 år siden

gi-jones (52) skrev:
Hvordan er udvalget og priserne på de bøger du kan købe? Og kan den håndtere alm. PDF filer også?

Jeg har ikke prøvet med PDF'er, men det skulle gerne fungere - omend de fylder en del mere.

Det er alle bøger, der kan fås i en Kindle version, men det er mange - rigtig mange - vist nok omkring 700.00, og meget hurtigt voksende. Amazon regner selv med, at salget af e-bøger overgår salget af fysiske bøger i løbet af 2011, så udvalget vil givetvis kun fortsætte med at vokse hurtigt. Priserne er rigtig fine. De fleste koster omkring 10$ (ca. 50-60,- som en paperback), og der er flere interessante til omkring 5-6$. Jeg har kun købt en enkelt indtil videre, og den kostede mig 5$ eller 28 kr.
Gravatar

#56 ks 13 år siden

En større del af de helt nye bøger koster omkring 13$ ser det ud til, så omkring 75 kr.
Gravatar

#57 elwood 13 år siden

Fik smidt Steel over på iPaden i går, så nu kan jeg se den fantastiske film Steel, hvor end jeg er 8-)

Btw. når itunes opgraderes, kan det så passe den laver rav i ens videoer, den valgte hvertfald og fjerne en del af mine da jeg sync'ede umiddelbart efter, har dog fået styr på det igen nu, men tænkte bare om det er en standard ting med itunes, eller jeg blot var uheldig her 8-)
Gravatar

#58 gi-jones 13 år siden

Ipad? IPAD???? WTF!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#59 elwood 13 år siden

hehe, det har jeg da skrevet tidligere i tråden, det bare dig som sover 8-)

Der skal jo mere og mere til for at få din opmærksomhed 8-(
Gravatar

#60 elwood 13 år siden

Btw. totally unrelated tjek din FB besked bakke, har lige spammet dig.

Skriv ny kommentar: