Gravatar

#31 filmz-vassago 17 år siden

#28: hvordan og hvorledes med garantien? Den vil jo så stort set være udløbet - vil den blive forlænget?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#32 pulse83 17 år siden

#31 Har jeg faktisk ikke tænkt over. Garantien er på et år, og jeg håber ved Gud ikke, at den skal til reparation nogensinde igen efter, at jeg har fået den hjem.

Garantien på denne Panasonic projektor blev forlænget fra et til tre år i USA, for ikke så længe siden. Håber også at det gælder for EU.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#33 filmz-vassago 17 år siden

#32: normalt så vil garantien jo blive forlænget på den del der er blevet repareret.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#34 pulse83 17 år siden

Endnu en opdatering på den pragtfulde oplevelse med min AE1000.

Først lidt godt nyt. Reservedelen er kommet min reparatør i hænde ca. halvanden uge før forventet. Der stopper de gode nyheder så også. Han har installeret reservedelen i projektoren og, som han selv siger det, "hjalp det ikke en skid!".

Han har så efterfølgende talt med Panasonic Japan igen, og de har så fået hentet projektoren og fløjet den til England, hvor de påstår at den er retur i løbet af en uges tid. Hmm...

Så må vi se om "the bloody british" kan fikse den. Ellers er det bare om at give mig en ny, og det er prompte! Ellers invaderer jeg England, Tyskland, Japan, Sverige og alle andre lande der har beskæftiget sig med min projektor!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#35 dyg 17 år siden

#34 - Havde du bare fået en ny fra start, så var de sluppet noget billigere fra hele denne sag.

Håber snart du får den (sammen med en kæmpe undskyldning.. og evt. lidt lækkert i erstatning).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 Bony 17 år siden

Allerede nu burde de give ham en ny bare som et lille plaster på såret. Har aldrig hørt noget lignende. Det er fuldstændig skandaløst at det kan trække sådan i langdrag.

Håber sgu også på dine vegne at du får noget lækkert oveni for svie og smerte - og mangel af HD projektor!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#37 Kalle Ferm 17 år siden

Puha, enhver filmelskers mareridt! :-/
Held og lykke med det!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#38 davenport 17 år siden

Er det sket noget i sagen siden d. 3.?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 pulse83 17 år siden

#38 Niks. Jeg har ikke hørt noget nyt i sagen. Jeg kontakter reparatøren imorgen og hører hvad status er. Jeg krydser fingre for at den ikke kan repareres og at jeg får en ny.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#40 pulse83 17 år siden

En opdatering på farcen. Man skulle tro at det er løgn.

Snappet direkte fra en e-mail fra min reparatør:

"- ja det er ved at udvikle sig til en længere historie. Jeg fik din projektor retur i mandags og var lidt nysgerrig for at se
om den var blevet bedre.... - det kunne jeg så ikke lige få konstateret, idet den slukkede igen efter få sekunder hvilket gentog sig hver gang. Jeg kontaktede England og de har så lige fået projektoren afhentet igen så du må væbne dig med lidt extra
tålmodighed..."

U-T-R-O-L-I-G-T! Hvorfor Panasonic venter SÅ længe med blot at give mig en ny projektor, er en gåde og forfærdelig kundeservice!
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: