#19 Jeg er enig, men jeg gider simpelthen ikke rode mig ud i en klagesag, selvom den jo nok er ganske berettiget. Jeg syntes allerede at jeg har brugt alt for mange kræfter og bekymringer på denne sag. Jeg vil bare have det overstået og få set mine HD-DVD/Blu-Ray discs i 1080p! :)
Ej ej.. det stinker fandme! Håber de overholder deadlinen denne gang.
Jeg tror i øvrigt snart pæren til min PT-AE 700 er ved at tage billetten - billedet er begynde at blinke en anelse. Den har kørt 1500 timer, så det kan være den snart står af.
Nogen ideer til forhandlere (gerne internationale) der har pærer til min førstefødte på lager til rimelig pris?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Yes, pæren hedder Panasonic ET-LAE700. Jeg var mere interesseret i specifikke billige forhandlere (evt i tyskland) som folk havde gode erfaringer med :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Reservedelen til min projektor skulle have været på lager i fredags, men er blevet forsinket igen, igen. Denne gang til slutningen af uge 32! Altså endnu en måneds ventetid!
Aldrig mere Panasonic! :(
Fun fact: Min bestilling på projektoren blev sendt til forhandleren i Tyskland d. 5. Februar, 2007. Når jeg engang får min projektor tilbage fra reparation er det altså over 6 måneder siden jeg bestilte den!
# 28 Suk ! ... Stakkels dig ... det er første gang jeg har hørt om så mange problemer med Panasonic - 7-9-13 da jeg jeg selv har indtil flere af deres produkter selv :-/
#21 pulse83 17 år siden
#20 Tak for fingerkrydsningen! ;)
#22 filmz-Bruce 17 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 pulse83 17 år siden
Satans! Jeg havde regnet med at skulle nyde en del af sommerferien i armene på min elskede (og meget forhadte) AE1000! :(
#25 El vez 17 år siden
Jeg tror i øvrigt snart pæren til min PT-AE 700 er ved at tage billetten - billedet er begynde at blinke en anelse. Den har kørt 1500 timer, så det kan være den snart står af.
Nogen ideer til forhandlere (gerne internationale) der har pærer til min førstefødte på lager til rimelig pris?
#26 pulse83 17 år siden
Hvis du leder efter en dansk forhandler har AV-Connection pærer til AE-serien. Dog ikke på lager og måske heller ikke så billigt.
#27 El vez 17 år siden
#28 pulse83 17 år siden
Reservedelen til min projektor skulle have været på lager i fredags, men er blevet forsinket igen, igen. Denne gang til slutningen af uge 32! Altså endnu en måneds ventetid!
Aldrig mere Panasonic! :(
Fun fact: Min bestilling på projektoren blev sendt til forhandleren i Tyskland d. 5. Februar, 2007. Når jeg engang får min projektor tilbage fra reparation er det altså over 6 måneder siden jeg bestilte den!
#29 filmz-Bruce 17 år siden
#30 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***