#95 Hvordan ændrer det på nogen måde det, jeg skrev før? Medmindre han har manuskriptet, er det da fuldstændig ligegyldigt, at han er en af dem, der styrer siden.
#95 Hvordan ændrer det på nogen måde det, jeg skrev før? Medmindre han har manuskriptet, er det da fuldstændig ligegyldigt, at han er en af dem, der styrer siden.
Det har de sikkert. De kan bare købe en kopi af produktionselskabet. Men de får den først efter at showet er færdig, men de kan også skrive under på en kontrakt. Men ligegyldigt, han sagde ikke "island".
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg hører det i hvert fald på ingen måde kun som "here" eller "to you". Det lyder egentlig som om, at han siger "to your island" - ellers er jeg enig i "to you", men han mumler helt klart noget derefter.
#91 Nicki52 14 år siden
Nej, han siger ikke "here", men "to you".
#92 natterjack 14 år siden
#93 Nicki52 14 år siden
Der er en side med Lost citater. Kig der.
I'm gonna strap you in here, just in case you figure out what's about to happen to you, I can't have you freaking out. Link
#94 natterjack 14 år siden
#95 Nicki52 14 år siden
Fordi man kan ikke ændre siden før afsnittet er blevet vist og den første der skriver afsnittet er en af lederne af siden.
#96 natterjack 14 år siden
#97 Nicki52 14 år siden
Det har de sikkert. De kan bare købe en kopi af produktionselskabet. Men de får den først efter at showet er færdig, men de kan også skrive under på en kontrakt. Men ligegyldigt, han sagde ikke "island".
#98 kasper0204 14 år siden
#99 filt 14 år siden
#100 natterjack 14 år siden