Gravatar

#81 tiany 14 år siden

Så er Desmond tilbage :)

Alt i alt et udemærket afsnit selvom Jin og Suns længsel efter hinanden til tider kan blive lidt for soap-sødt for mig.
Valar morghulis
Gravatar

#82 ks 14 år siden

Var der nogen, der opfangede hvorfor Desmond pludselig skulle være så vigtig?
Gravatar

#83 Nicki52 14 år siden

På en eller anden måde skal han være våbnet til at stoppe MIB. Det får vi vel forklaret i næste afsnit. Det er Desmonds afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#84 cansi 14 år siden

FUCK man vi fik mange svar i dette episode !

For det første så elskede jeg episoden. Jeg har aldrig været den helt store fan af Sun/Jin episoder, ligesom jeg heller ikke er fan er Kate's episoder, men da Sun hamrede kniven ned i bordet blev jeg bare "hooket" af episoden :)

Episoden havde en slags "drama" som jeg synes LOST aldrig har haft, ikke fordi det er en dårlig ting men, LOST har bare altid været noget andet ;)

Nå men de svar vi fik var:



1: MIB har brug for alle kandidater til at komme væk fra øen. Han kunne sagtens ha' fået de sidste tre han nu mangler fra The Tempel men af en eller anden grund har han brug for de sidste tre kandidater som Jack, Hurley og Sun.

2: Alt hvad der sker i den anden tidslinje, har en eller anden sammenhæng for hvad der sker på øen !
- Sun der lige pludselig der glemmer engelsk, i det samme sekund hun ikke kan bruge det i det alternative tidslinje når hun skal kommunikere med Keamy
- Og selvfølgelig det som Keamy siger til Jin: "Just in case you figure out what's about to happen to the island"
Det bliver spændende at se hvordan det er det hænger sammen ;)

3: MIB/Smokemonster kan ikke flyve over vandet, dette i sig selv ikke stort. Men det har en stor betydning for det næste

4: Det var ikke Christian der viste sig selv til Jack i hospitalet. Jeg ved ikke om i kan huske episoden tilbage i sæson 4, i et flashforward hvor Jack arbejder på hospitalet en sen nat, går røgalarmen i gang, da Jack går ud for at tjekke det, ser han i sin far sidde i sofaen der siger: Jack... Tilbage dengang var konklusionen det at det var smokey der havde taget form som Christian. Det kan vi godt glemme nu.

Ja, det var smokey der havde taget form Christian på øen. Men så kan vi også konkluderer at det var heller ikke smokey på The Freigther der sagde til Michael før båden spræng: You're done now. Eller noget i den stil ! Det bliver spændende at se om vi får noget mere af vide om dette

5: Widmore er en del af Team Jacob ! :)

Og hvor var dette næste dialog fedt ! ;)

MIB: You're Charles Widmore ! Do you know who i am ?

Widmore:Obviously you're not John Locke, everything else i've heard is a combination of myth, ghost stories, and jungle noises in the night"

Er vi alle enige om at ham MIB citere med "War is coming to the island" er Charles Widmore ?

6: Øen er lang fra færdig med Desmond, som jeg kan læse at vi er enige om !


The Constant er min ynglings episode, næste episode er Desmonds ! Folk der har set episoden siger at hvis man var vild med The Constant vil man også elske Happily ever after !

#85 14 år siden

cansi (84) skrev:

2: Alt hvad der sker i den anden tidslinje, har en eller anden sammenhæng for hvad der sker på øen !
- Sun der lige pludselig der glemmer engelsk, i det samme sekund hun ikke kan bruge det i det alternative tidslinje når hun skal kommunikere med Keamy
- Og selvfølgelig det som Keamy siger til Jin: "Just in case you figure out what's about to happen to the island"
Det bliver spændende at se hvordan det er det hænger sammen ;)


Jeg er nu ret sikker på, at han sagde "Just in case you figure out what's about to happen to you" - selvfølgelig med reference til at Suns far havde betalt ham for at slå Jin ihjel.
Gravatar

#86 cansi 14 år siden

hehe :)



Det bliver spændende at se om vi får mere af vide omkring det ;)
Gravatar

#87 Nicki52 14 år siden

cansi (84) skrev:

4: Det var ikke Christian der viste sig selv til Jack i hospitalet. Jeg ved ikke om i kan huske episoden tilbage i sæson 4, i et flashforward hvor Jack arbejder på hospitalet en sen nat, går røgalarmen i gang, da Jack går ud for at tjekke det, ser han i sin far sidde i sofaen der siger: Jack... Tilbage dengang var konklusionen det at det var smokey der havde taget form som Christian. Det kan vi godt glemme nu.

Ja, det var smokey der havde taget form Christian på øen. Men så kan vi også konkluderer at det var heller ikke smokey på The Freigther der sagde til Michael før båden spræng: You're done now. Eller noget i den stil ! Det bliver spændende at se om vi får noget mere af vide om dette

[spoiler]Det faktisk irriterene at vi ikke ved om ånderne er MIB eller om de er ægte. Er vi enige om Christian i sæson 4 og 5 er ihvertfald MIB. Men er ikke så sikker på 1. sæson.


#86
Det vil ikke give mening hvis han siger øen, for så vidste han han døde der. Her er det i slow.

[url=
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#88 cansi 14 år siden

# 87

Der er mange gange hvor LOST ikke giver mening i en scene, også får du svaret bagefter... Hvad der ikke vil give mening er at alternativ tidslinje, hvis ikke den havde en sammenhæng med det der skete med tidslinjen på øen. Vi skal nok få sammenhængen, men han siger altså "Island"

Alt andet vil ikke give mening ;)
Gravatar

#89 Nicki52 14 år siden

cansi (88) skrev:
men han siger altså "Island"

Alt andet vil ikke give mening ;)

Det giver jo mening. Han rømmer sig, og han siger han ikke må vide hvad der sker med araberen (Sayid Jarrah).
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#90 natterjack 14 år siden

#88 Det giver da fint mening, at han ikke siger "island". Jeg hører det som "just in cause you figure out what's about to happen here".

Skriv ny kommentar: