Gravatar

#101 Nicki52 14 år siden

#98
Han mumler for meget til man kan tyde hvad han siger. Men jeg hørte det slet ikke som "island". Når jeg ser det på youtube synes jeg godt man kan høre lidt "island, men synes det er meget svagt.

#99
Tror det er han accent :D
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#102 aero 14 år siden

Sjovt - da jeg så afsnittet første gang, hørte jeg det som "happen in there", og tænkte ikke videre over det før jeg så denne diskussion, men når jeg hører det på youtube nu, så hører jeg meget tydeligt "the island"
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#103 Nicki52 14 år siden

Damn Kevin Durand and his mumbling! Vi får se når den kommer på dvd og hvad der står på den engelske undertekster, medmindre der snart kommer en udtagelse fra Lost om denne forvirring for det gir ingen mening at han sagde "island". Fordi han har aldrig været der og det har Jin heller ikke. Eller jo, de har været der på en eller anden måde. Lad os håbe vi snart får styr på den redelighed.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#104 Blacksanta 14 år siden

Nogen input om afsnit 11? Imo et af de bedste (hvis ikke dét bedste) i sæson 6 so far!
Gravatar

#105 natterjack 14 år siden

Der var godt nok nogle sindssyge ting. :D
Jeg sad med åben mund da Eliose begyndte at tale om ting, hun ikke burde kende til. Det der med at sende Desmond over i den anden tidslinje var også ret interessant. Jeg forstår dog ikke helt, hvordan Daniel er kommet til konklusionen om atombomben, det virker lidt søgt. Derudover er det lidt lamt, hvis de kan "huske" den anden tidslinje pga. kærlighed. Jeg elskede dog at se Desmond og Pennys "første" møde, det er klart mit yndlingspar i den serie.
Gravatar

#106 Nicki52 14 år siden

#105
Nej nej, du er forkert på den. Charlie kan også huske Desmond, Claire og Kate. Desmond kan huske Charlie. Faktisk tror jeg alt hvad der skete i den rigtige tidslinje ikke blev ændret, bare på en eller anden måde, så det blevet slettet på en eller anden måde fra historien, men det sket. Hvor er det indviklet. Håber vi får forklaring af forfatterne.
Var det kun mig der opdagede talene inden Desmond røg i CT-skanneren. Man kan danne talrækken 4 8 15 16 23 42 og det nummer A37 er et sted på flyet. Vil gætte på det er ved siden af Jack, hvor Desmond sad. E1, 215 og C . 46 har også en betydning, har bare ikke set dem endnu. Nåh, men det var alt fra mig.

PS. Det er fedt at Desmond vil bevise at de var på øen. Men, han skulle have lyttet til Eloise. Har på fornemmeren. Sidste gang fik hun jo ret.

EDIT: Har fundet ud af den person der sad på A37 eller 37A var to rækker væk fra Michael
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#107 cansi 14 år siden

# 102 :) endelig en der støtter mig ;)

"I know her. We're together. It's like we've always been, and always will be"
- Charlie

Vi kan nu godt slå fast at nogle mennesker ved noget. Jeg tænker på dem som døde på øen !
Keamy- Nævner øen til Jin
Charlie- Snakker om Claire
Daniel Faraday- Snakker om at noget stort er sket!
Juliet: sagde til Sawyer i første episode. "It'd worked" Og hun var nærmest død, så der er noget specielt med de døde, og de to tidslinjer. De ved noget ! ;)

Desmond har altid været en sjov spiller i spillet. Som Faraday sagde sidste sæson, han går ikke ind under reglerne ! Han er speciel. Han er den rigtige "specielle". Man har i gennem serien udset forskellige til at være den specielle og som man forventede et par ting af !. Jeg har 3 lige i hovedet, som jeg kan komme på.
Walt - De gennemførte hvertfald nogle test på ham, og hvad endte det med? De lod ham rejse hjem med sin far tilbage i sæson 2 slutning.

Locke - The guys is fucking dead. Altså så let er det ! Locke var en af min ynglings, men han var aldrig speciel, fandt vi ud af !

Også er der Aaron. Folk har altid haft et specielt syn på ham, og mange har sagt at han er meget specielt pga han er det første barn til at blive født på øen siden Alex, 18-20 år før Ocean 815 styrtede. Men den lille dreng lever et trygt liv hos sin mormor. Og længere er den ikke. Det kan godt være at MIB nævnte ham her for et par episoder siden, men den drengs historie er (forhåbelig) ovre ;)

Nej, Desmond er den specielle. Lige siden han sprængte "The Hatch" tilbage i sæson 2 har han været en meget vigtig del af spillet, men det er først nu han bliver brugt...
Det bliver spændende at se hvad det er han skal gøre :)

Jeg tror, at når Widmore siger, at han skal be' ham om at ofre noget, så tror jeg at han snakker om Charlie (Desmond og Penny's barn) Ligesom Hawkings og Widmore (på en måde) ofrede sit barn (Faraday) til fordel for øen. Man kan også sige at Boone var en ofring eller også er det mig der tager det for lang ;)

Da Desmond giver Penny hånden flasher han tilbage til øen pga Penny er Desmonds constant (som vi lærte så meget om sidste sæson ;) ) og det er der det går op for Desmond at, i begge tidslinjer, at han er manden der skal lave arbejdet, hvad det er? ved vi ikke endnu.

Men lidt om episoden. Desmonds episoder har altid været mine ynglings ! Live Together, Die Alone, Part, Flashes Before Your Eyes, Catch-22, The Constant, Jughead, Happily Ever After
Desmonds episoder har givet os action, sorg, glæde, humor og bedst af alt, LOST bedste og måske tv-verdens bedste kærligheds historie !!!


[url= 2:10 til 3:15 viser hvorfor LOST er så godt. Jeg fik helt kuldegysninger, specielt da ved hospitalet. Stilheden også musikken der langsom spiller mens han husker Penny :)[/url]


.
Gravatar

#108 cansi 14 år siden

Jeg beklager hvis der er nogle stavefejl. Det er sku lidt sent, og jeg er fandme træt :)
Gravatar

#109 natterjack 14 år siden

Nicki52 (106) skrev:
#105
Nej nej, du er forkert på den. Charlie kan også huske Desmond, Claire og Kate. Desmond kan huske Charlie.
Hvordan er jeg forkert på den? Der er ikke noget i afsnittet, som entydigt viser, at Charlie kan huske alt om Desmond, Claire og Kate. Og hvordan strider det i det hele taget mod det, jeg sagde?
Gravatar

#110 aero 14 år siden

#107 Men det er jo så tydeligt, det er det, han siger ;)

Jeg synes, at dette afsnit meget godt beviste, at Keamy lavede en reference til øen til Jin, eftersom der tydeligvis er folk i den alternative virkelighed, som kender til den - Eloise lød da til at vide en del. Hvis Eloise ved noget, betyder det, at det ikke kun er folk som er døde på øen/haft nærdødsoplevelser i den alternative tid, der ved noget. Spørgsmålet er så hvordan hun kan have den viden, men hun har jo førhen haft en stor viden om hvad der vil ske.

Det bliver spændende at se, hvad de vil have Desmond til, men jeg var mest af alt glad for at se Charlie igen :) Ham og Desmond har jo altid haft et bånd, og virkede til Desmond lidt havde rollen som Charlies redder også i den alternative virkelighed
Its structural perfection is matched only by its hostility

Skriv ny kommentar: