Gravatar

#131 natterjack 14 år siden

#130 Når man er blevet kørt ned skal man som regel på hospitalet. Hvor arbejder Jack?
Gravatar

#132 Nicki52 14 år siden

#131
Det havde jeg slet ikke tænkt på. Troede ikke der var så simpelt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#133 ks 14 år siden

Det ved vi heller ikke om det, men det kan det være.

Dog virker det tydeligt, at Desmond's formål er at bringe dem tilbage til øen i øjeblikket. Det eneste jeg ikke helt kan overskue er, om det får nogle konsekvenser, at han nu er død på selve øen.
Gravatar

#134 vanilla_ice 14 år siden

#133 Jeg tror ikke du skal regne med at Desmond er død. Jeg så ham bare blive skubbet ned og så falde, og som Nicki52 skriver (i #127) så har han overlevet så meget andet.
Gravatar

#135 cansi 14 år siden

Fantastisk episode !!!

Og MoH #129, svarede på hvorfor Desmond kørte Locke over !
Han vil gerne give ham en nærdøds-oplevelse og Jack skal redde ham ;)
Gravatar

#136 AdamZack 14 år siden

Gad vide om de ligger i koma hele banden.
Gravatar

#137 tiany 14 år siden

#136 Det tror jeg næppe - så vil jeg i hvert fald blive skuffet.

Desmond FTW!
Valar morghulis
Gravatar

#138 AdamZack 14 år siden

Eneste "logiske" forklaring i min verden. Jeg vil absolut IKKE blive skuffet. Science fiction kan kun ske i deres dybe komadrøm. Svæver mellem liv og død. Mange ting som ikke stemmer overens.
Alle var måske på oceanic 815.
Gravatar

#139 natterjack 14 år siden

#138 Hvorfor kan science fiction kun ske i deres komadrøm?
Gravatar

#140 AdamZack 14 år siden

Ved ikke om det er for at gøre science fiction ekstra spændene, ved at give det en logisk forklaring. Drømme sætter INGEN grænser. Jeg hælder til mere til Hugo som nøgleperson. Som fek s. alle de forskellige beløb som han har vundet i jackpot. Han lyver jo ikke. Hvorfor svinger beløbene fra den ene gang til den anden, hver gang man får at vide hvor meget han har vundet. Og mange andre hændelser.
Science fiction er YT når man er nået til min alder ;) , men ikke hvis der er en forklaring på det. De har fandme gjort godt over alle grænser. Science fiction eller ej. Koma eller ej.
Jeg elsker den serie. Nedtur når den er færdig.

P.S nu er jeg IKKE typen der håber på at have ret.

Skriv ny kommentar: