Gravatar

#121 Nicki52 14 år siden

Så skriv næste gang 'alternativ tidslinie'.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#122 natterjack 14 år siden

Nicki52 (117) skrev:
natterjack (112) skrev:
Nicki52 (111) skrev:
#109
Jeg sagde ikke alt, men genkendte dem. Fordi de kender ikke hinanden i den alternativ virkelig pga. af kærlighed.
Hvordan ved du, det ikke er pga. kærlighed? Både Charlie, Desmond og Daniel snakker om den eneste ene ifm. at de kan huske ting.

Okay, du siger så Desmond elsker Charlie og Daniel. Så Jack må være forelsket på i Desmond siden at han har set ham før, kan bare ikke komme på hvor. Desmond ved ikke i den alternative virkelighed at han har været på en ø.
På ABC står der: A flash sideways is not a flashback, flash-forward or an alternate timeline. It posits what would have happened if Oceanic flight 815 didn't crash on the island but instead landed in Los Angeles. LINK
Nej, det var sjovt nok slet ikke det jeg skrev. Jeg ved ikke rigtig, hvorfor jeg overhovedet gad at gå i gang med at diskutere med dig efter diskussionen i den anden tråd, så jeg lader den ligge her.
Gravatar

#123 Nicki52 14 år siden

natterjack (122) skrev:
Nicki52 (117) skrev:
natterjack (112) skrev:
Nicki52 (111) skrev:
#109
Jeg sagde ikke alt, men genkendte dem. Fordi de kender ikke hinanden i den alternativ virkelig pga. af kærlighed.
Hvordan ved du, det ikke er pga. kærlighed? Både Charlie, Desmond og Daniel snakker om den eneste ene ifm. at de kan huske ting.

Okay, du siger så Desmond elsker Charlie og Daniel. Så Jack må være forelsket på i Desmond siden at han har set ham før, kan bare ikke komme på hvor. Desmond ved ikke i den alternative virkelighed at han har været på en ø.
På ABC står der: A flash sideways is not a flashback, flash-forward or an alternate timeline. It posits what would have happened if Oceanic flight 815 didn't crash on the island but instead landed in Los Angeles. LINK
Nej, det var sjovt nok slet ikke det jeg skrev. Jeg ved ikke rigtig, hvorfor jeg overhovedet gad at gå i gang med at diskutere med dig efter diskussionen i den anden tråd, så jeg lader den ligge her.

Det er sådan jeg opfattede det du skrev og hvilken anden tråd? Har vi diskutteret før?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#124 natterjack 14 år siden

#123 Så læste du ikke det, jeg skrev, og jeg mistede interesseren i at diskutere efter Desperate Housewives-tråden.
Gravatar

#125 Nicki52 14 år siden

#124
Haha, det tager jeg sgu ikke så tungt. Pga. af alle mine dumheder her på filmz tror folk jeg er voldelige mod piger/damer og jeg er bøssehader aka. nynazist.

Men jeg ved godt det ikke var det du skrev, men hvis Penny og Desmond genkendte hinanden pga. kærlighed, hvorfor kunne de andre så genkende ham.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#126 cansi 14 år siden

[url= DOWN for den bedste kærlighedshistorie på TV !!![/url] :)
Gravatar

#127 Nicki52 14 år siden

Haha, det er spøjst at Desmond kører Locke ned, men det var nu lidt ondt. Men jeg tror nu nok jeg ved hvorfor. Han kan jo ikke kontakte Locke uden videre, så han kører ham ned og besøger har på hospitalet. Desmond på øen er ikke død. Han har overlevet meget, og jeg tror nu nok at han overlever. Det er så fedt at Desmond hjalp Hurley med at huske ved at bruge Libby.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#128 tiany 14 år siden

Fuck hvor synes jeg det er fedt at Desmond bare ligner en der ved præcis hvad der foregår
Og Jack ligner bare en der tænker "Det her var en rigtig dårlig ide"
:D
Valar morghulis
Gravatar

#129 MoH 14 år siden

#127

Jeg tror at han kørte Locke ned så ham og Jack kan mødes igen.
Gravatar

#130 Nicki52 14 år siden

#129
Hvordan? Forklar mig lige?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: