Gravatar

#61 AdamZack 14 år siden

Hvad er der blevet af diskussionen?
Gravatar

#62 cansi 14 år siden

hehe, vi skulle alle lige samle tankerne sammen efter den monster fede episode :)

Nicki52 du har ret, de bliver ved med sideway story, som er fedt nok, men spørgsmålet er hvor lang de kan trække det :)

Jeg må godt nok sige at de sidste 5 minutter af episoden var noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet med LOST. Og det smil Sayid og Claire kom ud med, WOW...

Jeg har 110 % tiltro til Damon, Carlton og holdet men de trækker det så småt lidt for langt ud, vi ved at i episode 15 der er ingen "series regular" der er med - dvs at der får vi øens fortid at se, men når jeg tænker over det så er bare meget de skal igennem.

hehe, vi fandt da ud af en ting, og det var hvem der lavede fantastiske gode æg ;)
Gravatar

#63 Nicki52 14 år siden

#62
Jeg vidste de ville forsætte for jeg ved de aldrig vil komme til øen. Synd for Said med Nadia. Det vil også være dumt at stoppe der med så mange huller i den anden tidslinie. Men gad vide hvordan Sayids historie forsætter. Igennem Jin? Vi ved jo ikke han er blevet ond eller noget. Der er stadig håb for Saywer og Jin. Men Claire er fortabt, men nu tro jeg Kate dummer sig igen med at gå med Locke og de andre. Kunne især lide da Sayid blev ond og så fik man noget at vide om Dogen, men hvad med Lennon? Jack, Hurley, Sun, Illana, Frank, Ben kan stadig nå at redde Saywer og Jin, men så skal de skynde sig. Kate bliver bare med at dumme sig.

"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#64 Geekalot 14 år siden

ved ikke hvem der gider klikke på de spoilers der, men da utroligt i kan fylde et treath med dem. :)
Gravatar

#65 AdamZack 14 år siden

øh............øh........... Så er der WAR...huh...yeah
Gravatar

#66 tiany 14 år siden

Michael Emerson fik endnu en gang bevist hvilken fantastisk skuespiller han er.
Valar morghulis
Gravatar

#67 cansi 14 år siden

Jeg elsker Michael Emerson og hans Ben ;)

Jeg troede ren faktisk at Widmore var så småt glemt men fed slutning..

hehe, Jack begynder så småt med at forstå spillet ;)
Jeg bliver mere og mere i tvivl om Jacob = God. Jeg kan virkelig godt, og føler med Richard og Ben og alt hvad de har gjordt tilgengæld for hvad de har fået igen. Ja selvfølgelig har MIB haft en finger med i spillet, men det bliver spændende at se hvad der kommer ud af !


Årh, promoen for næste episode er bare lort. Hader Kate's kærligheds pis
Gravatar

#68 Nicki52 14 år siden

cansi (67) skrev:
Hader Kate's kærligheds pis

Vil også mene hun er ret belastende og naiv.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#69 Nicki52 14 år siden

Havde ikke tid i går til at diskuttere afsnittet, men nu har jeg.
Jeg synes det var et fedt og spændende afsnit. Nu når man finder ud af Ben og Roger har været på øen, så er jeg lidt i tvivl om hvad der fik øen. Men det er også fedt at Alex og Arzt er med igen. Håber også vi ser Danielle. Men det er altså irriterene vi ikke har set Saywer og han har ikke været der i tre afsnit. Jeg vil bare være helt sikker på at han og Jin er syge. Ikke mere for mig for nu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#70 Nicki52 14 år siden

Hvis der er nogle der vil vide hvad for nogle bipersoner der dukker op de næste par afsnit, skriver jeg det i en spoiler herunder.

Afsnit 7:
Charles Widmore
Charlotte Lewis
Liam Pace

Afsnit 10:
Charlie Pace
Penelope Widmore
Daniel Faraday
Eloise Hawking
Charles Widmore

Afsnit 11:
Michael Dawson
Libby Smith

Afsnit 12:
David

Forresten ser vi flashsideways med Sawyer i næste afsnit
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: