Gravatar

#71 Fable 14 år siden

Afsnit 8 det ringeste i sæson 6 indtil videre - enige?
Gravatar

#72 cansi 14 år siden

Ja, kan vi godt blive enige om ;)

Men så tilgengæld, næste episode !!! OMG !!!!
Gravatar

#73 AdamZack 14 år siden

Fable (71) skrev:
Afsnit 8 det ringeste i sæson 6 indtil videre - enige?


Enig ! Said ligner en der er bange for at blive voldtaget. Widmore har ikke længere råd til rigtige soldater.
Hvad sker der lige for Locks patter? Gad vide om black smoke er lavet af fjollet tobak.
Gravatar

#74 Nicki52 14 år siden

Afsnit 8 var da spændende. Det eneste spændende i afsnittet er
Claire der angriber Kate, Sawyer ned til Widmore og se hvor dum han er og den alternative tidslinje med Sawyer, Charlotte og Miles
. Det var stort set det hele der skete. Glæder mig til Jins afsnit og se hvad der skete med ham, siden han var med i Sayids afsnit, men jeg har en god teori hvorfor han var der.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#75 cansi 14 år siden

WOW !!! Dette er grunden til jeg elsker LOST !!

Helt klart en af de bedste episoder nogensinde, hvertfaldt sæson seks bedste !

Svar efter svar !

Nestor Carbonell = Emmy vinder

Jeg har dog en teori over hvad den ø er for noget !

Øen er et slags fængsel for Man in Black, og Jacob er vagten eller ham som skal forhindre MIB i at komme væk. Perfekt demonstreret med vinen i glasset. Det er også derfor at Jacob skal have afløsere.
Hvorfor og hvordan, det for vi svaret på i episode 15 der hedder "Across the Sea" Der er et Jacob/MIB flashback episode.

Jeg har dog et spørgsmål, hvordan kan MIB være "forklædt" som Isabella også stadig lave de Black Smoke lyde ?


Mange har lavet sjov med at de godt kunne tænke sig en spinoff med Locke og Ben. Fuck NO ! Jeg vil hellere have et med Mark Pellegrino og Titus Welviller ! ;)
Gravatar

#76 cansi 14 år siden

Glem min teori om hvad øen er !

Der er kommet andre boller på suppen ;)
Gravatar

#77 Nicki52 14 år siden

Blev meget overrasket over at Richard var fra Tenerife, havde ikke lige regnet med det. Synes det var svært at tyde hvor han kom fra og hvorfor han havnede på øen. Men synes det er godt at det er fastlåst at MIB er ond og Jacob er den gode. Det er også rart at vide at Jacob er menneskelig med at se hans personlighed da han slog Richard om kuld. Men jeg gad godt nok gerne vide hvad der var meningen med at Desmond skulle til øen, for vi skulle se ham igen i de sidste afsnit. Der skulle vist også komme et afsnit der forklare hvorfor alle de hovedpersoner der døde på øen, skulle dø, som Mr. Eko. Næste afsnit er Jin og Suns flashsideways og der er alle hovedpersoner undtagen Desmond med. Vi følge begge hold i afsnittet samtidig med Jin og Suns alternative fremtid og så ser vi hvordan Jin havnede hos Martin Keamy.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#78 cansi 14 år siden

Desmond blev ikke "tilkaldt" til øen. Han er ikke en kandidat. Han deltog bare i Widmore Sejlads halløj for at vise han er en mand, også strandede han på øen, hvor han mødte Kelvin som introducerede ham til The Swan, og computeren.


Serie finalen :O kommer til at hedde "The End"

Er jeg den eneste der er lidt skuffet over det ? Jeg håbede på noget helt specielt, men så får vi det mest oplagte bud ;)
Gravatar

#79 Geekalot 14 år siden

Havde du håbet på en anden speciel titel til Finale ? eller over den slutter ?
Er jo over et år siden de først sagde den vilde slutte i season 6.
Men er hvis planer om en film også, syntes jeg har hørt et sted, for længe siden.
Sidste afsnit var en af de bedre, man fik lidt mere af vide om Richard fandt jeg helt interessant.
Gravatar

#80 Nicki52 14 år siden

cansi (78) skrev:
Desmond blev ikke "tilkaldt" til øen. Han er ikke en kandidat. Han deltog bare i Widmore Sejlads halløj for at vise han er en mand, også strandede han på øen, hvor han mødte Kelvin som introducerede ham til The Swan, og computeren.

Ja, og Richard Alpert var slave og han kom til øen. Det var ikke mening han skulle være der, men Jacob fik The Black Rock til at støde på øen. Han er ikke kandidat, han er Jacob repræsentant. Man kan godt komme til øen uden at være kandidat. Glæder mig også til at se om Christian Shephard er levende eller om det er MIB.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: