Søndag 23. maj vil det sidste afsnit af tv-serien “Lost” blive sendt på den amerikanske tv-kanal ABC.
Pga. seriens mange loyale fans forventer ABC et stort antal seere. Derfor har de valgt at hæve den normale pris for en 30 sekunders reklameplads fra de normale ca. 200.000 dollars til hele 900.000 dollars – en forøgelse på over 400 procent.
Det er dog ikke den dyreste reklameplads til en serieafslutning.
I 1998 blev det sidste afsnit af “Seinfeld” sendt, hvor en reklameplads dengang kostede mellem 1,4 og 1,8 mio. dollars, hvilket i dag svarer til 1,8 – 2,4 mio. dollars, hvis der tages højde for inflation.
Se også: Nyt promo-spot til “Lost – Sæson 6” – med mange nye klip.
#1 Morpheus 14 år siden
Men kan godt forstå dem, for finale afsnittet bliver en seermagnet uden lige.
#2 filmz-Sichlau 14 år siden
#3 Ulkefar 14 år siden
Nem ja :D
#4 Enez 14 år siden
#5 Patriarch 14 år siden
#6 broxigar 14 år siden
#7 balder 14 år siden
Det er BESTEMT værd at se. LOST er en psycho god serie. Den absolut bedste af ALLE til dags dato!! MEN, hvis du mener, du kan hoppe på vognen nu og ikke se de første 5 sæsoner først, så nej. Det skal ses fra starten.
#8 Kruse 14 år siden
#9 HonoDelLoce 14 år siden
#10 mjdigital 14 år siden
Men må indrømme efter de kommer tilbage til fastlandet syntes jeg sku det blev noget at af omgang vås...