Søndag 23. maj vil det sidste afsnit af tv-serien “Lost” blive sendt på den amerikanske tv-kanal ABC.
Pga. seriens mange loyale fans forventer ABC et stort antal seere. Derfor har de valgt at hæve den normale pris for en 30 sekunders reklameplads fra de normale ca. 200.000 dollars til hele 900.000 dollars – en forøgelse på over 400 procent.
Det er dog ikke den dyreste reklameplads til en serieafslutning.
I 1998 blev det sidste afsnit af “Seinfeld” sendt, hvor en reklameplads dengang kostede mellem 1,4 og 1,8 mio. dollars, hvilket i dag svarer til 1,8 – 2,4 mio. dollars, hvis der tages højde for inflation.
Se også: Nyt promo-spot til “Lost – Sæson 6” – med mange nye klip.
#31 El vez 14 år siden
#32 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 cansi 14 år siden
#34 Patriarch 14 år siden
Jeg er frisk på at se lidt videre, men tanken om at de ting vi ser i første afsnit, sikkert ingen rolle spiller om et par sæsoner, trætter mig lidt. Altså at man nu får indtryk af at det har en betydning, men at der sikkert skiftes til et helt andet fokus senere. Men vi får se :)
#35 filt 14 år siden
#36 natterjack 14 år siden
#37 Riqon 14 år siden
Ja, i sæson 6 ;P eller det kommer nok an på, hvad man mener med "forklaret".
Jeg er selv fan af Lost, men det er mit indtryk, at mange mennesker står af, fordi de ikke har tålmodigheden til at vente på svar på de mange mysterier.
#38 Patriarch 14 år siden
#39 filt 14 år siden
#40 Riqon 14 år siden
Det mest ærlige svar er nok, at de bliver meget anderledes af natur. Det var helt klart en force i starten, at de var med til at etablere og forklare personerne, men efterhånden som man lærer dem godt at kende, bliver der mindre og mindre plads til overraskelser fra deres fortid, og flashback historierne begyndte at virke mere ligegyldige og søgte - men så skiftede de radikalt natur i flere omgange, uden at jeg vil sige for meget. Heldigvis. Omkring sæson 3 trængte der virkelig til at ske noget med dem, og det gjorde der så :)