Netflix, Amazon og Apple er blevet tilbudt James Bond-filmen “No Time to Die” efter endnu en biograf-udskydelse.
MGM har tabt 30-50 millioner dollars på de to udskydelser af “No Time to Die”, og selskabet mangler penge.
Derfor har der været samtaler imellem MGM og Netflix, Amazon og Apple om en streaming-handel til 600 millioner dollars for rettighederne til “No Time to Die” i et år.
Samtidig har MGM overvejet en PVOD-premiere i stil med den, som Disney gav til “Mulan”, men den idé er igen taget af bordet.
Prisen er dog for høj for streaming-selskaberne, der maksimalt vil betale halvdelen, erfarer Deadline.
Historien afvises dog officielt af MGM, der fastholder, at man satser på en biografpremiere:
”Filmen er ikke til salg. Premieren er blevet udskudt til april 2021 for at bevare biografoplevelsen for publikum,” siger en talsperson fra MGM.
Læs også ‘Bond-selskab arbejder på et salg: Kan sende “No Time to Die” på streaming‘.
“No Time to Die” er aktuelt premieresat til april 2021.
#1 The one is back 4 år siden
#2 Johnny42 4 år siden
#3 BlackJesus 4 år siden
#4 BlackJesus 4 år siden
Ja de store blockbuster med cgi koster omkring de 200 mio dollars i produktion. teoretisk set kune de lave deres egen "Bond" trilogi.
#5 Geekalot 4 år siden
Helt enig.
Mindes han havde sagt han ikke ville ville spilde rollen igen, til Mgm rystede i pengeposen:)
#6 [ikke godkendt bruger] 4 år siden
#7 The_Corrector 4 år siden
Så det slet ikke i nærheden af de 5 - 600M, hvis der er tale om dollars, og det er langt mere, hvis der tales om kroner og øre.
Kilde: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/11635593/no-...
#8 Slettet Bruger [1606066534] 4 år siden
De har så også markedsført filmen i to omgange. Det er nok et beløb der er cirka ligeså stort, der skal lægges oveni.