58,2 millioner afspilninger på fem dage. Interessen for traileren til J.J. Abrams kommende ”Star Wars: The Force Awakens” har været enorm, og traileren var da også den i 2014, som hev flest visninger hjem på kortest tid.
Se også: Mark Hamill tøvede med at sige ja til “Star Wars: The Force Awakens”
På den lange bane må “Star Wars” dog se sig slået af ”Fifty Shades of Grey”, der er blevet vist imponerende 93 millioner gange på YouTube.
“Star Wars: The Force Awakens” indtager andenpladsen over årets mest sete trailers med 81 millioner visninger, mens ”The Avengers: Age of Ultron” må tage til takke med tredjepladsen.
Du kan se den fulde Top 20-liste over årets mest sete trailers her.
#11 Den fede 9 år siden
Det giver sgu da for f.... sig selv, at man ikke kan kalde en trailer mere populær end den anden, når den har haft et halvt års forspring. Det er en fuldstændig værdiløs artikel.
Jeg er spændt på, hvor længe I kan blive ved med at sige "vi lytter til kritikken" alt imens I fortsætter I samme spor. I lytter IKKE, det er denne artikel det seneste eksempel på.
#12 Den fede 9 år siden
#13 FelisLynx 9 år siden
Haters gonna hate;-)
#14 Slatne Shatner 9 år siden
#15 Den fede 9 år siden
Det er den heller ikke. Det var ligesom hele pointen. Man skal have objektive kriterier for at kunne sammenligne popularitet.
#16 HighFlyer15 9 år siden
Tøserne går jo helt amok med det skidt.
Omvendt tror jeg nok vi havde fået et par over hovedet, hvis det var os drenge, som så frem til filmen. Tsk tsk.
#17 Alex- 9 år siden
Ifølge youtube ligger Avengers 2 blandt de tre som nummer 1 med godt 60 millioner views, Star Wars på andenpladsen med 50 mil, og sidst Filthy Shades of Grey med næsten 40. Nogen der kan klargøre hvordan views bliver talt foruden optælningen på de egentlige videoer?