Det er jo ligemeget hvor mange beviser jeg hoster op, så bliver de jo overset og i kværuleret på bedste teenagevis - blot så i ved det, jeg er ikke jeres far, i behøver ikke automatisk modsige alt jeg siger. Så er det vidst på det rene.
I har jo ikke ligefrem kommet med noget gyldigt, selvom det faktisk ER jeg der skal bevise jeres påstand. Og Kadann, .......er det virkeligt det bedste du kan hoste op med?
Bare så i ved det, jeg vil sætte mine indstillinger til at ignorere denne tråd fra dette er postet, den her diskussion er simpelthen blevet for konfirmant-agtig.. Jeres fremtidige svar vil ikke blive læst og derfor heller ikke besvaret, så kan i jo frit tale bag min ryg hvis i vælger det.....
#146 Du er da blevet henvist til op til flere kilder med en definition, der støtter vores udsagn. Du sniger dig udenom hver gang og påstår, at du har bevist dit postulat, når du i realiteten ikke har bragt én eneste bevislighed. Hvorfor smider du ikke bare et af dine mange beviser på bordet igen? Det er nogle ynkelige undskyldninger, du kommer med.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
jeg sletter min konto her igen. det her forum stinker af mangel på viden og medmenneskelig respekt fra alle parter. hvordan kan i sidde og tale til hinanden på den måde og udvise hinanden så lidt menneskelig respekt. jeg får en dårlig smag i munden over den måde der debateres på herinde, det er kvalmt
jeg holder ikke med nogen, men alle og enhver ved at skuespillet er et håndværk man kan lære enten ved uddannelse eller erfaring og man er ikke skuespiller bare fordi man kan huske sine replikker. det er noget der tager år og indtil man begynder at tjene penge er man amatørskuespiller. først når man på rimelig vis har en indtægt med det er man det man kan kalde en skuespiller uden at skulle tilsætte adjektiver. når folk er begyndt på at tilsætte adjektiver som 'professionel' og 'udlært' er det jo udelukkende for at markere at de har en baggrund, modsat de amatører der 'glemmer' at tilføje 'amatør' som adjektiv.
jeg er ikke ubetinget enig i gimleno's måde at fremføre sine holdninger på, men manden har ret i hvad han siger. i andre er jo omvendt komplet umulige at argumentere med, manden har på sin egen måde fremført masser af beviser, jeg har set dem, hvorfor har i ikke? alligevel bliver i ved at kræve beviser. det er jo topbarnligt. tag jer nu enten lidt sammen og diskuter ordentligt med hinanden som de voksne mennesker i påstår at være eller også gider jeg ikke bruge mere tid herinde og jeg er ret sikker på jeg ikke er den eneste der har det sådan. den her debat har takket være jer alle nået kravlegårdsniveau
#149 når du siger 'i' er det tydeligt at du allerede har taget et standpunkt som mig som 'fjende', det er simpelthen sørgeligt. jeg er 'jeg' og jeg skriver for mig selv og ikke andre, jeg skriver mine holdninger og ikke andres. beviser er faktisk ikke engang nødvendige, for det er ganske korrekt at det faktisk er 'dig' der skal bevise dine argumenter. og ved du hvad - din lille smålige 'substantiv/adjektiv' kommentar viser udelukkende hvor en person du er. det gik en anelse for hurtigt da jeg skrev og så vælger du en lille fjollet detalje som det at samle op på. det er helt ærligt meget sørgeligt. men det er lige meget, i kan ikke tåle når folk ændrer jeres syn på verden så jeg gider ikke forsøge. det er som tidligere nævnt jo håbløst
#141 filmz-Kadann 19 år siden
Du mener, sårede dyr, ligesom at du piver over at vi kalder dig arrogant? I see..
#142 filmz-Diller82 19 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#143 filmz-gimleno1 19 år siden
#144 nakalay 19 år siden
#145 filmz-Kadann 19 år siden
Det ville være så nemt at kaste bolden tilbage til dig, men hvorfor bruge tid på det, når du har cementeret dit sande væsen i forvejen.
#146 filmz-gimleno1 19 år siden
I har jo ikke ligefrem kommet med noget gyldigt, selvom det faktisk ER jeg der skal bevise jeres påstand. Og Kadann, .......er det virkeligt det bedste du kan hoste op med?
Bare så i ved det, jeg vil sætte mine indstillinger til at ignorere denne tråd fra dette er postet, den her diskussion er simpelthen blevet for konfirmant-agtig.. Jeres fremtidige svar vil ikke blive læst og derfor heller ikke besvaret, så kan i jo frit tale bag min ryg hvis i vælger det.....
#147 nakalay 19 år siden
#148 filmz-pelleh 19 år siden
jeg holder ikke med nogen, men alle og enhver ved at skuespillet er et håndværk man kan lære enten ved uddannelse eller erfaring og man er ikke skuespiller bare fordi man kan huske sine replikker. det er noget der tager år og indtil man begynder at tjene penge er man amatørskuespiller. først når man på rimelig vis har en indtægt med det er man det man kan kalde en skuespiller uden at skulle tilsætte adjektiver. når folk er begyndt på at tilsætte adjektiver som 'professionel' og 'udlært' er det jo udelukkende for at markere at de har en baggrund, modsat de amatører der 'glemmer' at tilføje 'amatør' som adjektiv.
jeg er ikke ubetinget enig i gimleno's måde at fremføre sine holdninger på, men manden har ret i hvad han siger. i andre er jo omvendt komplet umulige at argumentere med, manden har på sin egen måde fremført masser af beviser, jeg har set dem, hvorfor har i ikke? alligevel bliver i ved at kræve beviser. det er jo topbarnligt. tag jer nu enten lidt sammen og diskuter ordentligt med hinanden som de voksne mennesker i påstår at være eller også gider jeg ikke bruge mere tid herinde og jeg er ret sikker på jeg ikke er den eneste der har det sådan. den her debat har takket være jer alle nået kravlegårdsniveau
#149 nakalay 19 år siden
PS: Du er godt klar over at amatør er et substantiv, ikke også? :)
#150 filmz-pelleh 19 år siden