“2012” bringer på ingen måde nyt til katastrofefilmene, tværtimod disker den op med så mange velkendte formularer, at man ofte ikke ved, om man skal grine eller græde. Jeg grinte for det meste og tog filmen for, hvad den er: Et stykke Hollywood ekstravaganza, der er lige så opfindsomt som et bæger popcorn, men som trods alt leverer de kalorier, man forventer.

”Sid ned og spænd dig fast,” råber en af filmens ligegyldige papfigurer på et tidspunkt. Man får lyst til at tilføje: ”Og husk at lade hjernen blive derhjemme.”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 PredatorX 15 år siden

Patriarch (80) skrev:
Shit den var ringe. Decideret kedelig. Det overraskede.

Jep! Told ya ;-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#82 gi-jones 15 år siden

Hvordan kan den være kedelig? Læs følgende resumé og sig at det er kedeligt!
L.A.-far tager sine børn med til Yellowstone. Far bliver nervøs for deres sikkerhed og tager dem med tilbage til L.A. LA springer i luften. Far tager HELE familien med TILBAGE til Yellowstone (der i øvrigt ligger rigtig langt væk fra LA). Yellowstone springer i luften. Far tager familien med til Las Vegas (der i denne sammenhæng er ret tæt på LA). Las Vegas springer i luften. Nu skal der prøves noget nyt. Far tager familien med til KINA! Kina springer i luften.

Whats not to like??? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#83 MuManden 15 år siden

#82 - Det var da et kæmpe resume, men filmen varede jo også hele 2½ time ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#84 Patriarch 15 år siden

Jeg synes bare det var super kedeligt. Det er så vildt at man (læs jeg) mister alt mister alt forbindelse til det jeg ser. Jeg bliver fuldstændig distanceret i forhold til det jeg ser, og jeg kan endda godt lide genren.

Boring.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#85 Lord Beef Jerky 15 år siden

#79 Så vidt jeg kan se, er det ellers en grammatisk korrekt sætning. Men jeg undskylder da, hvis jeg har glemt et komma et eller andet sted.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#86 gi-jones 15 år siden

Ej kom nu. Hvordan er det her en korrekt sætning:
Ikke i følge dig har jeg i hvert fald forstået på det hele.
Gravatar

#87 dyg 15 år siden

#86 - Det bliver lidt nemmere at læse, hvis man sætter et komma ind: "Ikke i følge dig, har jeg i hvert fald forstået på det hele", men det er vel lige så korrekt uden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#88 Lord Beef Jerky 15 år siden

#87 Måske en tankestreg ville være mere korrekt? "Ikke i følge dig - har jeg i hvert fald forstået på det hele".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#89 gi-jones 15 år siden

Ja det hjælper :)
Gravatar

#90 Ericmase 15 år siden

gi-jones (82) skrev:
Hvordan kan den være kedelig? Læs følgende resumé og sig at det er kedeligt!
L.A.-far tager sine børn med til Yellowstone. Far bliver nervøs for deres sikkerhed og tager dem med tilbage til L.A. LA springer i luften. Far tager HELE familien med TILBAGE til Yellowstone (der i øvrigt ligger rigtig langt væk fra LA). Yellowstone springer i luften. Far tager familien med til Las Vegas (der i denne sammenhæng er ret tæt på LA). Las Vegas springer i luften. Nu skal der prøves noget nyt. Far tager familien med til KINA! Kina springer i luften.

Whats not to like??? :-)
Hehe! :D
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: