Alene længden af denne anmeldelse siger alt, hvad der bør siges. Uanset hvad man synes om “Alien 3” og “Alien Resurrection”, er der ingen vej udenom. Dette er en serie imponerende, flotte og iøjefaldende spillefilm, og denne DVD-boks er en mageløs og ekstremt gennemført udgivelse. Den mest imponerende og uundværlige DVD-udgivelse nogensinde.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Oettinger 20 år siden
I anmeldelsen stod der:
"Al ekstramaterialet er præsenteret i 4:3 fullscreen-format, med mindre andet er anført. Desuden er der lige et par mangler på Region-2 udgaven af boksen, som bør fremhæves. Der er kommentarspor på alle fire film, men i modsætning til Region-1 udgaven er der kun kommentarspor på en udgave af hver film. På "Alien", "Alien 3" og "Alien Resurrection" er der kun kommentarspor på biograf-udgaverne af filmene, og på "Aliens" er der kun kommentarspor på "Special Edition" udgaven. Hardcore fans vil måske føle sig lidt stødt, da de på grund af dette mister en masse interessante kommentarer fra seriens bagmænd, især på "Alien 3" DVD'en, hvor man misser hele 30 minutters kommentarspor i forhold til på Region-1 udgaven. Man har på Region-1 udgaven også mulighed for at slå en undertekst-funktion til, som gør seeren opmærksom på, hvornår man er vidne til nogle særlige scener, som ikke var med i de oprindelige biograf-udgaver af alle 4 film. Men der er stadigvæk tale om en ubeskriveligt imponerende DVD-udgivelse."
Man kan vel godt sige at dvd udgivelsen i region 2 er kortere. Da der mangler mange minuters underholdning!
Men det er i et hvert tilfælde det her jeg mener!
#39 tak for hjælpen
-Oettinger
#42 filmz-Alex De Large 20 år siden
#43 filmz-Le Samouraï 20 år siden
Tekstfunktionen, der indikerer nye scener, er heller ikke væsentlig, fordi den ikke er komplet. Der er en masse, mindre klip, den ikke indikerer.
Selv om jeg *også* er en sucker for digi-packs, så har jeg dog mine forbehold for den amerikanske version. Den er så stor, at den simpelthen indbyder til slidskader langs folderne. Det ville have været en langt bedre løsning, at dele den op i to.
#44 azathoth 20 år siden
#45 filmz-Le Samouraï 20 år siden
#46 azathoth 20 år siden
#47 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#48 dyg 20 år siden
#49 filmz-Alex De Large 20 år siden
#50 El vez 20 år siden
_