Alene længden af denne anmeldelse siger alt, hvad der bør siges. Uanset hvad man synes om “Alien 3” og “Alien Resurrection”, er der ingen vej udenom. Dette er en serie imponerende, flotte og iøjefaldende spillefilm, og denne DVD-boks er en mageløs og ekstremt gennemført udgivelse. Den mest imponerende og uundværlige DVD-udgivelse nogensinde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#29 En troværdig historie!
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#32 El vez 20 år siden

...ville lige tilføje:

Vi snakker jo om to forskellige genrer, to forskellige tidsaldre, to forskellige måder at lave tri-/quadrilogier på, og to forskellige (omend mange er del af begge) fanskarer.

Begge serier er fantastiske på hver sin måde efter min mening; Hvor Alien nærmest genskabte sci-fi gyser genren og klart er en af de stærkeste stemningsfyldte og visuelle oplevelser inden for den gren, er LOTR trilogien nok det bedste bevis på at det er lykkedes på fantastisk vis at visualisere en af århundredets bedste romaner og samtidig skabe de utvivlsomt flotteste fantasy film til dato.

Jeg synes det er umuligt at sammenligne dem, men som trilogi/filmserie synes jeg LOTR er mere imponerende. Den måde de er lavet på, filmet som én film og så utrolig gennemført ned i mindste detalje, samt de extended udgaver der er kommet på dvd - jeg er tilbøjelig til at sige den overgår den originale Star Wars filmtrilogi, men jeg glemmer at jeg endnu ikke har set Return Of The King ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#33 filmz-Plimmer 20 år siden

#27 2001: A Space Odyssey, den var da ikke så svær..
Famous last words: What duck?
Gravatar

#34 Skobbolop 20 år siden

overvej at vi er blandt den ungdom der oplever Ringenes Herre trilogien på udgivelses tiden... (ok..nogle af os er).. det er jo som de folk, der var unge da Star Wars kom..

jeg synes det er stort..

og ja ja..der er sikkert også nogle herinde der var unge dengang Star wars kom.. jeg er bare "stolt" (hvis man kan sige dette) over at jeg med til det her..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#35 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#34 Hørt! Det er noget vi vil fortælle vores børn.. 'Ja, men dengang far var ung og ingenes Herre kom i biografen.. se det var tider!'
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#36 Skobbolop 20 år siden

ja lige præcis..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#37 Skobbolop 20 år siden

hmm.. måske forkerte tråd at poste det i?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#38 filmz-Oettinger 20 år siden

Ahhh for helvede da. Det er da pisse irriterende at region 2 udgaven er kortere! jeg skulle lige til at købe den, jeg læste så denne anmeldelse.
kan man skaffe region 1 i Danmark? kan man overhovedet det? skal jeg virkelig til at bestille hjem fra udlandet?

Ellers total i orden anmeldelse! i styrer for hårdt FILMZ.

- Oettinger
Johan Oettinger
Gravatar

#39 El vez 20 år siden

Kortere !?

Hvis du ønsker R1 udgaven kan du bestille den hos Axelmusic her gennem deres postordrefirma, Club Raccoon. Ingen butikker i DK må forhandle R1, så postordre er vejen frem. Du kan betale med bankoverførsel(netbank) eller med dankort.

Hvis du har kreditkort og mod på at bestille gennem et canadisk firma koster Alien quad kun ca. 500kr hos dv-depot.com. De leverer med DHL (3-4 dage efter betaling er registreret) fragten er dog forholdsvis dyr.
_
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#40 filmz-Alex De Large 20 år siden

#38, tænker du på PAL/NTSC forskellen? For pal er altid 4% kortere, pga. de færre billeder i sekundet.

Skriv ny kommentar: